اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع ذخیره‌سازی غله اصفهان خبر داد:

واگذاری بخش فنی سیلو‌ها به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع ذخیره‌سازی غله اصفهان گفت: برای تسریع در کار فنی سیلو‌ها و هم‌چنین رضایتمندی هر چه بهتر اربابان‌‌رجوع، واگذاری بخش فنی سیلوها به بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.

واگذاری بخش فنی سیلو‌ها به بخش خصوصی

فریدون سلیمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر در بخش فنی سیلوها هیچ‌ گونه مشکلی از نظر مدیرت دولتی وجود ندارد اما به زودی این بخش خصوصی می‌شود.

وی در مورد خرید گندم از کشاورزان با بیان اینکه همواره تلاش می‌کنیم کیفیت ارقام گندم را در موقع خرید از کشاورزان مدنظر قرار دهیم، تصریح کرد: هدف نهایی این است که آردی با کیفیت قابل قبول در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

رئیس مجتمع ذخیره‌سازی غله اصفهان در مورد ظرفیت سیلو‌های اصفهان با بیان اینکه سیلوی شهید موسوی در بخش عمودی با توانایی نگه‌داری 100 هزار تن و در بخش روباز با ظرفیت نگه‌داری 200 هزار تن در امر ذخیره‌سازی گندم اصفهان استفاده می‌شود، تأکید کرد: سیلوی شهید خرازی نیز با ظرفیت نگاه‌داری 16 هزار تن آماده پذیرش گندم خریداری شده از کشاورزان است.

وی اضافه کرد: البته هر زمان از نظر امکان نگه‌داری گندم با مشکل مواجه شویم به طور حتم از کارخانه‌های بخش خصوصی آرد مانند کارخانه آرد جرعه استفاده می‌کنیم.

سلیمانی در مورد کیفیت گندم خریداری شده از کشاورزان تأکید کرد: این مجتمع گندمی را از کشاورزان خریداری کرده که از اصول علمی اساسی مانند مبارزه با سِن‌زدگی و آفات و بیماری‌ها در آن رعایت شده باشد.

وی با بیان اینکه ماه‌های خرداد، اردیبهشت، تیر و شهریور زمان خریداری گندم از کشاورزان است، تأکید کرد: خردادماه مربوط به مناطق گرمسیری و ماه‌هایی مانند مرداد به بعد مربوط به مناطق سردسیری است.

رئیس مجتمع ذخیره‌سازی غله اصفهان در مورد سیلوهای اصفهان با اشاره به اینکه این مکان‌های ذخیره‌سازی گندم از بالاترین استاندارد‌های لازم برخوردار است، تأکید کرد: در این سیلوها از بهترین دستگاه‌ها برای ذخیره‌سازی استفاده می‌شود.

وی گفت: برای نگه‌داشتن سیلوهای اصفهان در بهترین حالت‌های خود از به‌روزترین دستگاه‌های مرتبط با سیلو به عنوان مکان اختصاصی نگه‌داری گندم استفاده می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول