اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار گلستان:

اعتبار مناسب برای خسارت سیل به گلستان اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: با توجه به وسعت کار، خسارت‎های ناشی از سیل و آب‌گرفتگی در استان انتظار می‎رود منابع اعتباری مناسبی به استان اختصاص یابد.

اعتبار مناسب برای خسارت سیل به گلستان اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در نشست مجریان پروژه بازتوانی معنوی مدیریت بحران کشور که در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد اظهار داشت: بهره‎گیری از بازتوانی معنوی در مدیریت بحران مبحثی جدید اما ضروری است که توجه بیشتر به آن می‎تواند این موضوع را به تجربه‎ای موفق و کارآمد مبدل کند.

وی تصریح کرد: هیئت‎های مذهبی به عنوان یکی از بخش‎هایی که دارای کارکرد معنوی است می‎توانند نقش قابل توجهی در این بخش ایفا کنند.

دادبود با تاکید بر اهمیت بازتوانی در هنگام وقوع بلایای طبیعی خاطر نشان کرد: بی‎توجهی به موضوعات روحی، روانی و مسایل اجتماعی و معنوی در مدیریت بحران می‎تواند در بازتوانی افراد آسیب دیده اختلال ایجاد کند.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در حوادث و بلایای طبیعی مهم‌ترین موضوع جان انسان‎ها و سپس نوع رفتاری است که با آسیب‎دیدگان حادثه انجام می‎گیرد که در این بخش بازتوانی بحران نقشی پررنگ و اساسی پیدا می‎کند.

قائم مقام شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان مدیریت بحران را موضوعی چند وجهی قلمداد کرد و تصریح کرد: پرداختن سازمان مدیریت بحران کشور به ابعاد مختلف مدیریت بحران کار پسندیده‌ای است که باید تداوم یابد.

دادبود یادآور شد: برآیند کار چند سال اخیر در زمینه مدیریت بحران نشان می‎دهد که در زمینه توجه به مباحث آموزشی مدیریت بحران نیز با روند رو به رشد روبه‌رو هستیم.                                       

وی با اشاره به حوادث طبیعی اخیر در استان و تشکر از  مجموعه سازمان مدیریت کشور و استان افزود: با توجه به وسعت کار، خسارت‎های ناشی از سیل و آب‌گرفتگی در استان انتظار می‎رود منابع اعتباری مناسبی به استان اختصاص یابد.

چهارمین همایش یک روزه مجریان پروژه بازتوانی معنوی کشور  با حضور معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور، معاون عمرانی استاندار گلستان، مدیران کل و کارشناسان مدیریت بحران پنج استان گلستان، اصفهان، یزد، فارس و سمنان از سوی مدیریت بحران استان گلستان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول