اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت بحران خراسان‌شمالی خبر داد

خسارت 5 میلیارد ریالی سیل به محور آشخانه- کلاله

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت بحران خراسان‌شمالی گفت: جاری شدن سیل طی روز گذشته در محور ارتباطی آشخانه- کلاله حدفاصل گرماب پنج میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت.

خسارت 5 میلیارد ریالی سیل به محور آشخانه- کلاله

محمد آروین دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: علاوه بر تخریب یک دهنه پل، به بخش‌هایی از این محور ارتباطی خسارت وارد شد.

وی همچنین با اشاره به تخریب 350 هکتار از اراضی کشاورزی آشخانه تصریح کرد: آب شرب و چهار دامداری در این شهرستان نیز به سبب جاری شدن سیل خسارت دیدند.

آروین با بیان اینکه برق هفت روستای بخش مرزی راز و جرگلان نیز بر اثر سیل قطع شده که قطعی برق در تعدادی از این روستاها همچنان ادامه دارد، افزود: علاوه بر این ارتباط این روستاها به خاطر جاری شدن سیل با سایر نقاط قطع شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گفته وی، بارش شدید باران و همچنین جاری شدن سیل به تأسیسات راه سازی، کشاورزی و آب گرفتگی منازل در روستای کتلی و جوشقان از توابع شهرستان جاجرم خسارت وارد کرد.

سرپرست مدیریت بحران خراسان‌شمالی یادآور شد: جمع‌بندی خسارات ناشی از وقوع سیل در این استان اکنون توسط کارشناسان مدیریت بحران و فرمانداری‌ها در حال جمع‌بندی بوده و هفته آینده میزان این خسارات مشخص خواهد شد.

وقوع سیل در اوایل امسال در این استان نیز سبب وارد شدن خسارات 16 میلیارد ریالی به بخش‌های راه، کشاورزی و خانگی شد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول