اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده تاکید کرد

احداث سیل‌بند در نقده

خبرگزاری فارس: فرماندار نقده گفت: احداث سیل‌بند در شهرستان نقده در راستای جلوگیری از خسارات ناشی از سیل ضروری است.

احداث سیل‌بند در نقده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین یوسفی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد مدیریت بحران نقده اظهار داشت: با توجه به تشکیل کمیته ارزیابی خسارات ناشی از وقوع سیلاب در نقده باید سیل‌بند نیز در این شهرستان احداث شود.

وی در ادامه خواستار کمک بلاعوض به سیل‌زدگان این شهرستان شد و افزود: بنیاد مسکن نقده باید نسبت به مطالعه و تهیه مکانی برای ساخت مسکن روستایی و اسکان افراد در مناطق آسیب دیده اقدام کند.

یوسفی با تاکید بر وجود آمادگی کافی برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی گفت: وجود آمادگی کافی در برابر بروز حوادث غیرمترقبه سبب ایجاد کم‌ترین خسارت ناشی از این وقایع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه آسیب‌های جدی به محورهای ارتباطی نقده وارد شده است، اضافه کرد: بیشترین خسارت در اثر بارش شدید باران و وقوع سیل به محور روستای کهریزه عجم و کارخانه قند نقده وارد شده که تخریب شانه و حریم راه‌های روستایی، شکسته شدن تعداد زیادی از علائم و تابلوهای ایمنی و آسیب‌دیدگی ابنیه‌‌ فنی از مهم‌ترین خسارت‌های وارده است.

وی اضافه کرد: عملیات امدادرسانی با حضور گروه‌های امدادی و تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران در روستاهای نقده همچنان ادامه دارد و مردم در مکان‌های امن اسکان داده می‌شوند و در حال حاضر تردد در مسیرهای ارتباطی این روستاها به سختی صورت می‌گیرد.

یوسفی ادامه داد: با توجه به اینکه بارش باران از جمعه شب تا یکشنبه شب در شهرستان نقده ادامه داشت از این رو سیلاب در روستاهای شوراکندی، تلخاب، دربه‌سر، تازه‌کند و کهریزه عجم 30 واحد مسکونی را تخریب و آسیب جدی به آن‌ها وارد کرد.

فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: در این زمینه 500 راس گوسفند نیز تلف شدند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول