اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

معلمان نمونه درمیان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: تعداد 17 فرهنگی این شهرستان به عنوان معلمان نمونه شهرستانی و استانی انتخاب شدند.

معلمان نمونه درمیان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری صبح امروز در گردهمایی مدیران مقطع متوسطه شهرستان بر نقش معلمان در فرهنگ‌سازی برای اجرایی شدن شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد و اظهار داشت: توجه به گسترش رشته‌های کار و دانش یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در سال جدید به شمار می‌رود.

مدیر آموزش و پرورش درمیان میزان گسترش رشته‌های فنی شهرستان را 34 درصد اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود میزان گسترش رشته‌های کار و دانش و فنی در سال تحصیلی آینده بیش از 50 درصد رشد داشته باشد.

وی با بیان اینکه میزان گسترش رشته‌های فنی در شهرستان نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: گسترش رشته‌های فنی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش درمیان به شمار می‌رود.

دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان از افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهر طبس مسینا در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: لازمه تحقق افزایش تولید ملی در شهرستان درمیان توسعه متوازن رشته‌های فنی در موازات رشته‌های نظری است.

اژدری نامگذاری امسال را تداوم جهاد مقدس اقتصادی دانست و تأکید کرد: عزم ملی و همت مضاعف لازمه موفقیت و بازتاب هرچه بیشتر منویات امام (ره )عزیزمان در کشور و گفتمان جهانی است.

وی با بیان اینکه تحقق شعار ملی شکست تحریم‌ها را به دنبال دارد، ابراز داشت: مهم‌ترین تأثیر تحقق این شعار در کشور افزایش اشتغال، تنوع در تولید و افزایش سرمایه ملت شریف ایران است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول