اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش همدان:

7 معلم همدانی، برتر کشوری شدند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش همدان از راهیابی هفت معلم برتر استان به مرحله کشوری خبر داد.

7 معلم همدانی، برتر کشوری شدند

عباس بهرامی مشعوف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بزرگداشت مقام معلم و برنامه‌های مرتبط با آن از اسفندماه شروع شده و 54 برنامه برای هفته معلم تدارک دیده شده که از روز دوازدهم اردیبهشت شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: انتخاب معلم نمونه که از برنامه‌های مهم سال جاری آموزش و پرورش است و شیوه‌نامه آن اسفندماه سال گذشته به مدارس ارسال شده که در این شیوه‌نامه ملاک‌هایی مشخص شده تا معلم برتر معرفی شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: از جمله ملاک‌های انتخاب معلم برتر شامل امتیاز ایثارگری، مدرک تحصیلی، سابقه خدمت، تالیف و ترجمه، اختراع و اکتشاف و ... است.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این انتخاب این است که در کنار معلمان، خدمتگزاران، سرایداران مدرسه و تمام افرادی که در سیستم آموزش و پرورش هستند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

بهرامی مشعوف عنوان کرد: امسال سهمیه دو برابر شده به این معنا که هفت نفر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، 56 نفر در مرحله استانی و 393 نفر نیز در مرحله منطقه‌ای تقدیر می‌شوند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: طرح انتخاب معلم نمونه برای تمام مدارس دولتی و غیر دولتی، شبانه‌روزی و ... است.

وی در پایان گفت: از دیگر برنامه‌ها در هفته معلم تقدیر از معلمان فرماندار، شهردار و نماینده مجلس است که این افراد ساعتی را به صورت نمادین به تدریس در مدارس می‌پردازند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول