اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت:

7 معلم جیرفتی نمونه استانی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: در سال جاری 7 نفر از فرهنگیان شهرستان جیرفت معلم نمونه استانی و 58 نفر نیز به عنوان معلم نمونه شهرستانی انتخاب شدند.

7 معلم جیرفتی نمونه استانی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، عبدالله عسکری ظهر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در سال جاری با اشاره به اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش جیرفت در اسکان میهمانان نوروزی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری 24 مدرسه در جیرفت برای اسکان میهمانان نوروزی تجهیز شدند.

وی افزود: آمار میهمانان نوروزی در سال جاری نسبت به سال گذشته در شهرستان جیرفت افزایش داشت و  این آمار از 28 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین سال جاری 53 هزار نفر بود.

عسکری با اشاره در پیش بودن هفته بزرگداشت معلم از تاریخ 12 اردیبهشت ماه تصریح کرد: در سال جاری هفت نفر از فرهنگیان شهرستان جیرفت به مرحله استانی انتخاب معلم نمونه  و 58 نفر نیز به عنوان معلم نمونه شهرستانی انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش جیرفت در سال گذشته در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های چشمگیری داشته و جایگاه‌های قابل توجهی هم کسب کرده است که از این جمله کسب 11 رتبه توسط دانش‌آموزان جیرفتی در مسابقات قرآن و معارف اسلامی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: جیرفت در بین 32 منطقه در استان رتبه دوم مسابقات قرآن و معارف اسلامی را کسب کرده است.

عسکری ابراز داشت: در این مسابقات شش نفر از دانش‌آموزان جیرفتی مقام اول، سه نفر مقام دوم و دو نفر نیز رتبه سوم را کسب کردند.

به گزارش فارس در پایان این جلسه  اعضای شورای آموزش و پرورش جیرفت تقدیر شدند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول