اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بوشهر:

278 معلم نمونه استان بوشهر مشخص شدند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 278 معلم نمونه شهرستانی، استانی و کشوری استان بوشهر پس از بررسی‌های زیاد مشخص شدند.

278 معلم نمونه استان بوشهر مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ماشاالله عالی‌ حسینی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: چهار معلم نمونه کشوری، 34 معلم نمونه استانی و 240 معلم نمونه شهرستانی را شناسایی کردیم که در هفته معلم از آنان تجلیل می‌شود.

وی افزود: زمان برای اعتراض معلمانی که در بین معلمان نمونه نبودند وجود دارد و تاکنون نیز دو مورد اعتراض به ما واصل شده که آن را پیگیری می‌کنیم.

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: در بین معلمان نمونه کشوری نیز دو خواهر و دو برادر هستند و از معلمان نمونه استانی نیز 16 زن و 18 مرد انتخاب شدند.

عالی حسینی گفت: بالاترین سابقه معلمان نمونه استانی 30 سال و کم سابقه‎ترین معلم استانی نیز هفت سال و دو روز است.

وی در ارتباط با شیوه‌نامه استانی معلم جوان و کوشا نیز گفت: 2 هزار و 160 معلم جوان و کوشا شناسایی شده که 10 سال خدمت بودند و بین این تعداد 28 نفر شناسایی شدند و پس از بررسی صورت گرفته در هفته معلم از پنج معلم جوان و کوشا در سطح استانی و مابقی در سطح شهرستانی تجلیل می‌شود.

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ارتباط با هدایای معلمان نمونه اظهار داشت: هدیه معلمان نمونه کشوری یک میلیون تومان، معلمان استانی 500 هزار تومان و معلمان شهرستانی نیز 350 هزار تومان تعیین شده است.

عالی حسینی با اشاره به ارسال 35 طرح سپاس معلم به آموزش و پرورش اضافه کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته در این بخش، 12 طرح که صلاحیت لازم را داشتند انتخاب و از خالق آنان تجلیل خواهد شد.

وی افزود: کمک مالی به معلمان نیازمند، عیادت از بیماران صعب‎العلاج فرهنگی، تجلیل از خانواده‌هایی که بیشترین فرهنگی را دارند و ... از جمله برنامه‌های ما در هفته معلم امسال است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول