اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نمین:

معلم کانون هویت‌بخشی به دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نمین گفت: معلم پر ظرفیت‌ترین کانون و دلسوزترین فرد در دادن هویت دینی و اسلامی به دانش‌آموزان است.

معلم کانون هویت‌بخشی به دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش اظهار داشت: سرنوشت رستگاری همه بشریت از آغاز خلقت تاکنون به دست معلمان رقم خورده و این قشر اصلح‌ترین افراد برای تربیت دینی دانش‌آموزان هستند.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی بر تکریم و تعظیم معلمان تاکید فراوان شده است، افزود: پیامبر رحمت و نور محمد مصطفی خود بزرگترین معلم تاریخ بشریت بودند و ارزش وجودی معلم از همین جا گرفته شده است.

این مسئول روح دانش‌‌آموزان را شبیه و به خشت خام آماده‌ای دانست که پذیرای هرگونه شکل‌گیری و تربیت هستند و معلم با دستان هنرمند خود این خشت خام را به موجودی الهی و تربیت یافته در مکتب دینی تبدیل می‌‌کند.

رحیمی فرهنگیان و معلمان را به عنوان قشر فاخر جامعه یاد کرد و گفت: در تمامی ابعاد، نقش معلم، نقش برجسته و فاخری است و به همین منظور می‌بایست آموزش و پرورش با تمام توان حرکت کرده و در تربیت فرزندان این مرز و بوم از هیچ تلاشی فروگذار نباشد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی آموزش و پرورش شهرستان نمین، تحول بنیادین آموزش و پرورش را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر و بهنگام توصیف کرد و به خاطر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه از مسئولان امر قدردانی نمود.

مدیر آموزش و پرورش نمین نیز در این جلسه آموزش و پرورش را مهمترین جایگاه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید عنوان کرد.

فرهاد قاسم‌زاده با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید ابراز داشت: تولید ملی نیازمند نیروی انسانی کارآمد و دارای مهارت لازم است و در این راستا نظام مقدس تعلیم و تربیت، تاثیر‌گذارترین جایگاه برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و روز آمد دارای مهارت است.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های امام جمعه این شهرستان در طی سال گذشته، گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش در سال 90 ارائه کرد و تحقق تحول بنیادین، به ویژه استقرار نظام جدید 6-3-3، هوشمند سازی مدارس، آرامش و نشاط تعلیم و تربیت و رضایت‌مندی فرهنگیان و دانش‌آموزان را از هدف‌گذاری اصلی آموزش و پرورش در سال 91 عنوان کرد.

انتهای پیام/ر20 /پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول