اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

تهاجم فرهنگی دشمن به اوج خود رسیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نظرآباد تأکید کرد: در شرایط فعلی مشاهده می‌شود که تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب و در رأس آنها آمریکا برای منحرف کردن ذهن جوانان ایران به اوج خود رسیده است.

تهاجم فرهنگی دشمن به اوج خود رسیده است

حجت‌الاسلام علی وثوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که به طور مرتب از سوی رهبری معظم انقلاب به آن اشاره می‌شود،‌ لزوم هوشیاری مردم و مسئولان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی تصریح کرد: ولی‌امر مسلمین سال‌ها قبل و با درک صحیح دسیسه‌های دشمنان که برگرفته از تیزبینی و هوشیاری معظم‌له است، به این نکته اشاره به مردم و مسئولان هشدارهای لازم را ارائه فرمودند و تا این امروز نیز همواره بر این مهم تأکید داشته‌اند.

* تهاجم فرهنگی دشمنان یکی از دغدغه‌های اصلی رهبری است

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال منحرف کردن ذهن نسل جوان از آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند، تصریح کرد: تهاجم فرهنگی دشمن که این روزها به اوج خود رسیده است، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

وثوقی ادامه داد: به طور قطع اگر نتوانیم در برابر این تهاجم از خود دفاع کنیم، دشمنان ما می‌توانند تمام دستاوردهای 3 دهه گذشته که با خون هزاران شهید و ایثار میلیون‌ها نفر از ملت ولایت‌مدار ایران به دست آمده است را نابود کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نیاز به چه ابزاری داریم؟، گفت: ما نیز باید با ابزار فرهنگی به مصاف این تهاجم دشمنان برویم و خوش‌بختانه ابزار لازم را در اختیار داریم.

این عالِم دینی خاطرنشان کرد: ملت ایران دارای تمدن بسیار غنی اسلامی بوده و هر گاه به فرهنگ دینی خود اتکا کردیم، موفقیت‌ها بسیار زیادی نصیب مردم و کشورمان شده است.

وثوقی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در آن دوران فرزندان ولایت با دست‌های خالی و تنها با ایمان راسخ خود به مصاف ارتشی رفتند که از سوی 40 کشور دنیا حمایت می‌شد.

وی افزود: ایثار ملت ایران در دوران دفاع مقدس امروز برای بسیاری از کشورها و ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب به عنوان الگو مطرح است و ما باید با همان روحیه و ایمان به مصاف تهاجم فرهنگی دشمن برویم.

امام جمعه شهرستان نظرآباد در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر اینکه آیا برخوردهای نیروی انتظامی با مظاهر بدحجابی که هر ساله در آستانه فرارسیدن فصل گرما تشدید می‌شود، کافی است؟‌، گفت: به طور قطع این برخوردها اگر چه لازم و ضروری است، اما کافی نخواهد بود.

* خانواده بیش از گذشته مراقب فرزندان خود باشند

وثوقی افزود: ما باید نسل جوان خود را آگاه کرده و با فرهنگ‌سازی به مصاف دشمن برویم و اگر بخواهیم تنها به برخوردهای قهری اتکاء کنیم، نتیجه لازم را نخواهیم گرفت.

وی تأکید کرد: البته نباید منکر تأثیر برخوردهای قاطع پلیس با کسانی شد که از روی عمد و برای خدشه‌دار کردن امنیت و سلامت اخلاقی جامعه عمل می‌کنند.

این مسئول در پایان اظهار داشت: در شرایط فعلی لازم است که خانواده‌های ما توجه بیشتری به موضوع تربیت اخلاقی فرزندان خود داشته و با توجه جدی در این حوزه، جوانان را از نظر اعتقادی و ایمانی آماده ورود به جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان کنند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول