اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز 91

2 میلیون زائر در ستاد اسکان فرهنگیان خراسان‌رضوی پذیرش شدند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: 2 میلیون و 200 زائر فرهنگی و غیر فرهنگی در نوروز امسال توسط ستاد اسکان زائران فرهنگی پذیرش شدند.

2 میلیون زائر در ستاد اسکان فرهنگیان خراسان‌رضوی پذیرش شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، موسی‌الرضا صائمی‌فرد ظهر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش در استانداری خراسان‌رضوی اظهار داشت: در نوروز امسال 10 هزار کلاس درس برای اسکان زائران در نظر گرفته شده بود که با توجه به جمعیت مشتاق زائران حرم ملکوتی امام رضا(ع) ستاد اسکان اقدام به پوشش اسکان زائران در نمازخانه‌های مدارس و سالن‌های ورزشی و مراکز آموزشی اقدام کرد.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: در ستاد اسکان امسال 320 ناظر بر کیفیت این ستادها که از 25 اسفندماه آغاز به کار کرده و نظارت داشتند و 850 سرایدار پذیرای زائران بودند.

صائمی‌فرد در ارتباط با بودجه‌های در نظر گرفته شده برای هوشمندسازی مدارس اظهار داشت: یک میلیارد تومان از بودجه زیارت برای مسجدسازی در مدارس اعطاء شد و 1.5 میلیارد توسط مجموعه خیّرین برای هوشمندسازی مدارس از بودجه استان و 500 میلیون تومان از سازمان فرودگاه‌های استان در قالب کمک‌های مسجدسازی و در مجموع 3 میلیارد تومان، اعتبارات در تجهیز مساجد از بودجه سال 91 اختصاص پیدا کرده است.

در ادامه جلسه معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان درباره برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته معلم در سطح استان خراسان اظهار داشت: برای تنوع‌بخشی برنامه‌های این ستاد، امسال شیوه‌نامه انتخاب معلم نمونه تدوین و نهایی شد و 24 معلم نمونه کشوری و 221 معلم استانی و یک‌ هزار و 539 معلم نمونه در سطح مناطق شهر مشهد در دستور کار ستاد گرامیداشت امسال قرارداد دارد.

سیدحمیدرضا پیش‌نماز افزود: با هشت کارگروه برنامه‌ریزی و 122 برنامه این ستاد در راستای تکریم مقام معلم در سطح استان به اجرای برنامه می‌پردازد.

پیش‌نماز اظهار داشت: 300 معلم نمونه استانی از سطح استان خراسان‌رضوی که معلمان نمونه استانی و کشوری و منطقه‌ای قطب‌های آموزشی و معلمان فرزند شهید به دیدار مقام معظم رهبری مشرف می‌شوند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان افزود: یادمان شهید مطهری به عنوان اسوه تحول بنیادین در هفته معلم و تجلیل از خانواده ویژه فرهنگی و تدریس مدیران ارشد استانی نیز در دستور کار این هفته قرار دارد.

پیش‌نماز از رونمایی کتاب "دقایقی با قرآن" به قلم حجت‌الاسلام قرائتی خبر داد و گفت: تجلیل از معلمان نمونه در مساجد، رونمایی از اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و مسابقه دوچرخه‌سواری دانش‌آموزان از گلزار شهدا نیز در دستور کار این هفته قرار دارد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول