اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سبزوار:

تقویم فرهنگی سبزوار امسال تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سبزوار برگزاری مراسم نکوداشت حمید سبزواری و تهیه تقویم فرهنگی شهرستان را از جمله اولویت‌های کاری شورای فرهنگ عمومی سبزوار در سال 91 عنوان کرد.

تقویم فرهنگی سبزوار امسال تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، قاسم شعبانی در جلسه این شورا با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: اقدامات شورای فرهنگ عمومی که متشکل از دستگاه‌های دخیل در امر فرهنگ است نقش غیرقابل اغماض در رسیدن به اهداف فرهنگی این نام‌گذاری دارد.

وی به تشریح عملکرد این شورا در سال گذشته پرداخت و گفت: برگزاری 10 جلسه با حدود 67 مصوبه، اجرای برنامه‌های مؤثر در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، تصویب و اجرای سرود ویژه شهرستان سبزوار، برگزاری جشنواره‌های متعدد در هفته کرامت، روز خبرنگار، 9 دی و نیز سایر مناسبت‌ها از جمله این فعالیت‌هاست.

فرماندار سبزوار در مورد اقدامات شورای فرهنگ عمومی از ابتدای سال جاری نیز گفت: تشکیل کمیته‌های تخصصی شوراها با هدف تقویت بعد کارشناسی مصوبات، بزرگداشت ایام فاطمیه، برنامه‌ریزی برای برگزاری هفته‌های فرهنگی در روستاها و تشکیل کارگروهی تخصصی با هدف بررسی راهکارهای تحقق شعار سال به لحاظ فرهنگی بخشی از این اقدامات است. 

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول