اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل ارشاد هرمزگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رودان معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رودان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان،حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده در مراسم تودیع و معارفه رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان که در مجتمع شیخ طوسی برگزار شد با بیان اینکه خداوند حاضر و ناظر در همه افعال و شئون زندگی است، گفت: رضایت خداوند در طول دوران مسئولیت یک مدیر، به ویژه خدمتگزاران عرصه فرهنگ و هنر در رأس همه امور است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرید ساعدپناه رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان و حضور وی در عرصه فرهنگ و هنر، "تلاش مستمر و مجدانه" وی در گسترش و تقویت فضاهای فرهنگی و هنری در شهرستان رودان را مورد تمجید قرار داد و وحید امیری (رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قشم) را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.

وی هم‌چنین از همکاری فرماندار رودان در راستای گسترش و توسعه فرهنگ و هنر در شهرستان رودان تقدیر کرد.

غلامرضا نظر‌نژاد فرماندار رودان نیز در ادامه با بیان اینکه مسئولیت موهبتی الهی است برای خدمت به مردم، از تلاش‌های رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان تقدیر و از آمادگی تمامی دستگاه‌های دولتی برای حمایت از عرصه فرهنگ و هنر شهرستان خبر داد.

در پایان مراسم نیز با اهدای لوح سپاسی از طرف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار رودان، رؤسای اداره‌های اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، تعاون، انجمن نمایش شهرستان رودان و گروه نمایشی قاصدک، از رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان تقدیر به عمل آمد.

قابل ذکر است، برگزاری چهار جشنواره استانی (تئاتر، شعر فجر، شعر دفاع مقدس، عکس بیداری اسلامی)، برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده و همایش فرقه شناسی با حضور اساتید برجسته کشوری، راه‌یابی گروه‌های نمایشی شهرستان به صورت دو سال متوالی به جشنواره بین‌المللی فجر، راه‌‌اندازی دو مجتمع فرهنگی دیجیتال و افتتاح نخستین سینمای شهرستان از جمله دستاوردهای دوره مدیریتی فرید ساعدپناه است.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول