اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل ذهاب:

اراضی قابل کشت شناسایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل ذهاب گفت: شناسایی اراضی که قابلیت کشت را دارند، موجب استفاده از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی برای توسعه و شکوفایی منطقه می‌شود.

اراضی قابل کشت شناسایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب میرزا مراد پیرو امروز در جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی سرپل ذهاب اظهار کرد: این اقدامات در راستای تأمین اشتغال پایدار و افزایش ترنوول مالی منطقه، توجه به منابع آبی و احصا زمین‌های قابل کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و موجب توسعه بخش کشاورزی و اقتصاد منطقه خواهد شد.

پیرو اساسی‌ترین دغدغه دولت در زمینه توسعه متوازن کشور را بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری عنوان کرد و گفت: اشتغال پایدار نیازمند بستر مناسب فعالیت بوده و در این زمینه توسعه بخش کشاورزی بستری پایدار و اساسی محسوب می‌شود.

وی از تصویب 14 طرح کشاورزی و دامپروری در کار گروه کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 17 میلیارد و میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

پیرو افزود: این طرح‌ها شامل سه واحد پرواربندی بره، هشت واحد پرورش گاو شیری 15 رأسی، 2 واحد پروار بندی گوساله 30 رأسی و یک واحد مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه‌ای است.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: با ایجاد این طرح‌ها در مجموع برای 34 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود و ظرفیت ایجاد اشتغال این شهرستان افزایش پیدا می‌کند.

پیرو با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی شهرستان، آگاهی بخشی به مردم را در این زمینه مهم دانست و از علاقه‌مندان بیکار و افراد جویای کار خواست برای دریافت تسهیلات و ایجاد اشتغال به ادارات جهاد کشاورزی و تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان سرپل ذهاب مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول