اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان راهیان نور

ورزشکاران استان مرکزی عازم جنوب کشور شدند

خبرگزاری فارس: جمعی از ورزشکاران استان مرکزی در قالب کاروان راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی عازم جنوب کشور شدند.

ورزشکاران استان مرکزی عازم جنوب کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ظهر امروز در مراسم بدرقه این کاروان گفت: بازدید از مناطق عملیاتی نقش بسیار مؤثری در آشنایی جوانان و قشرهای مختلف مردم با دوران هشت سال دفاع مقدس دارد که امروز با اجرای طرح راهیان نور این بستر در جامعه فراهم شده است.

خسرو قمری افزود: حضور در مناطق عملیاتی و بازدید از شرایط رزمندگان در دوران دفاع مقدس سهم بسزایی در آشنا ساختن مردم با سختی‌های رزمندگان دارد که بدون شک در ادامه راه شهدا و رزمندگان مثمرثمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان ورزشی به مناطق جنگی از برنامه‌‌های فرهنگی اداره ورزش و جوانان به شمار می‌رود تصریح کرد: اجرای طرح راهیان نور از برنامه‌های ارزشی و فرهنگی است که باید بیش از پیش تقویت شده و مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به نقش ورزشکاران استان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: جامعه ورزش استان در دوران جنگ بیش از 80 نفر از ورزشکاران را تقدیم انقلاب کرده است و امسال سومین یادواره شهدای ورزشکار به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا برگزار خواهد شد.

قمری هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را آشنایی ورزشکاران و قهرمانان با جانفشانی، رشادت‌ها و شهادت‌طلبی رزمندگان عنوان کرد و بیان داشت: انتظار می‌رود ورزشکاران از این سفر معنوی نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.

کاروان یکصد نفره ورزشکاران استان مرکزی طی چهار روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از جمله دهلاویه، طلاییه، شلمچه، اروند کنار، شوش و هویزه بازدید خواهند کرد.

این کاروان با همکاری اداره ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه روح‌الله استان مرکزی عازم خوزستان شده است.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول