اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه اردبیل:

کاروان راهیان نور تداوم آرمان شهدا است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه اردبیل گفت: اعزام کاروان راهیان نور در حقیقت تداوم راه عزت‌بخش شهیدان است که امروز جامعه ما به فرهنگ برتر آنها نیاز دارد.

کاروان راهیان نور تداوم آرمان شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یدالله علیپور در مراسم بدرقه اعزام 300 بسیجی در اردبیل در قالب کاروان راهیان نور اظهار کرد: امروز با گذشت 20 سال از پایان جنگ تحمیلی دشمن در سودای خود تلاش می‌کند تا در مسیر شهدا و اهداف و آرمان‌خواهی آنها انحراف حقیقی ایجاد کند در حالی که چنین اندیشه بارور انحراف‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد:‌ در یک بازسازی و هویت‌یابی مجدد ضروری است اهداف و مقاصد شهیدان و ایثارگران مورد بازبینی قرار گیرد تا مبادا در مسیر پیمودن ارزش‌ها و اصالت‌ها راه را به بیراهه رفته و سر از ناکجا آباد در آوریم.

علیپور در ادامه خاطر نشان کرد: دشمنان ما امروز مرام و باور معنوی ما را مورد هجمه مستقیم قرار دادند و در قالب برنامه‌های ضد فرهنگی سعی می‌کنند خواسته خود را جامه عمل بپوشانند اما راه نورانی شهدا و توسل به این مرام هرگز اجازه حرکت‌های انحرافی را نمی‌دهد.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: بسیج محصول انقلاب اسلامی است و دانش‌آموختگان این مکتب همگی شهدا و آزادگان واقعی هستند که بخشی از مجاهدت آنها را در هشت سال جنگ تحمیلی دیدیم.

وی توانمندی امروز بسیج را مضاعف از دوران دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: بسیجیان ما امروز در سنگر دفاع از ارزش‌ها و اعتلای نظام اسلامی ذره‌ای از حرکت و اهداف خود عدول نکردند.

به گزارش فارس، جانشین فرمانده سپاه اردبیل در ادامه بیان کرد: کاروان 300 نفری اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب شامل بسیجیان ادارات، اصناف، کارگران و بسیجیان محلات هستند.

علیپور گفت: این تعداد در قالب شش دستگاه اتوبوس و در مدت پنج روز از شلمچه، اروندکنار، طلاییه، دهلاویه و فکه بازدید می‌کنند.

وی از اعزام کاروان‌های بعدی راهیان نور اردبیل از دوم فروردین خبر داد و افزود: کاروان زیارتی راهیان نور بسیج شهرستان اردبیل نیز در این روز به مناطق جنوب عزیمت می‌کنند.

علیپور تصریح کرد: ‌این کاروان نیز متشکل از 40 نفر می‌باشد که به مدت پنج روز از این مناطق دیدن می‌کنند.

وی اعزام اقشار مختلف مردم را به مشهد الشهدا آشنایی نزدیک با ایثارگری‌های شهیدان و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس اعلام کرد.

علیپور در پایان خاطر نشان کرد: مناطق جنگی گواه روشن و همیشگی از رشادت‌های سلحشوران اسلام است که این خود بهترین سرمشق برای نسل‌های آینده ما است.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول