اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پدر شهید نجفقلی محمدی

مسجد بین‎راهی محور لردگان ـ خوزستان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: به همت پدر شهید نجفقلی محمدی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بین راهی جاده لردگان به خوزستان در 13 کیلومتری مرکز بخش خانمیرزا از توابع شهرستان لردگان با حضور مسئولان و مردم افتتاح و راه‌اندازی شد.

مسجد بین‎راهی محور لردگان ـ خوزستان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرماندار شهرستان لردگان پیش ازظهر امروز در این مراسم، اظهار داشت: این مسجد با نام حضرت ابوالفضل العباس(ع) و برای انجام امور عبادی مسافران جاده ترانزیتی لردگان به خوزستان در نزدیکی روستای صالحات بخش خانمیرزا احداث شده است.

منصور ظفریان افزود: این مسجد با زیربنای 320 متر مربع و اعتباری افزون بر 100 میلیون تومان با امکانات سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ بزرگ 4 هزار متری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این مسجد در سال 90 کلنگ‎زنی شد و با همتبه همت پدر شهید بزرگوار ناصر قلی محمدی، جمعی از خیران و مسئولان ادارات‌کل گردشگری و اوقاف و امور خیزیه امروز شاهد بهره‌برداری آن برای رفاه حال مسافرینی که از این جاده تردد می‌کنند، هستیم.

حاج نجفقلی محمدی پدر شهید ناصرقلی محمدی بردبری نیز در ادامه این مراسم معنوی، گفت: این مسجد در زمینی به مساحت 5 هزار و 500 متر مربع با زیربنای مفید  320 مترمربع و پارکینگ 4 هزار مترمربع احداث شده است.

وی افزود: برهمین اساس هزینه‌ای معادل یک صد میلیون تومان تاکنون به‌منظور احداث این مسجد هزینه شده است که از مجموع این اعتبار 20 میلیون تومان از سوی سازمان گردشگری، 10 میلیون تومان از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه، 6 میلیون تومان از سوی بسیج سازندگی سپاه، 6 میلیون تومان از سوی بستگان و خیران و 60 میلیون تومان نیز هزینه شخصی تأمین شده است.

محمدی ادامه داد: زمین پارکینگ این مسجد به میزان 2 هزار و 200 مترمربع توسط جانباز جنگ تحمیلی عبدالرضا اسماعیلی و برادران و اله رحم اسماعیلی با برادران وقف مسجد کردند.

این پدر شهید خواستار کمک مسئولان در راستای رفع این مشکل شد و گفت: این مسجد مشکلاتی شامل تأمین انشعاب آب، برق و گاز، نماکاری، گلدسته‌های آن، محراب، شن ریزی و آسفالت پارکینگ و فرش داخل  نیز دارد که دست نیاز به سوی خیران و مسئولان دراز می‌کنیم تا آنها را برطرف کند.

با همت پدر شهید نجفقلی محمدی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بین راهی جاده لردگان به خوزستان در 13 کیلومتری مرکز بخش خانمیرزا از توابع شهرستان لردگان با حضور مسئولان و مردم افتتاح و راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول