اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صعود نفت مسجدسلیمان به بالای جدول

برق از ترس آتش نفت به مسجدسلیمان نیامد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال برق شیراز از حضور در میدان مسابقه و بازی با تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خودداری کرد.

برق از ترس آتش نفت به مسجدسلیمان نیامد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم فوتبال برق شیراز که طبق برنامه در یک بازی مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته یک ‌باید به مسجدسلیمان می‌آمد و با تیم نفت بازی می‌کرد از حضور در میدان مسابقه امتناع کرد.

این در حالی بود که طبق رأی کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال، تیم نفت مسجد سلیمان محکوم بود آخرین بازی خانگی‌اش را بدون تماشاگر و در استادیوم خالی برگزار کند.

امتناع حضور تیم شیرازی که دیگر سقوطش به دسته دوم قطعیت یافته بود موجب شده است تا طبق قوانین و آیین‌نامه موجود، سه امتیاز بازی به حساب تیم نفت مسجدسلیمان واریز شده و این تیم برنده مسابقه شناخته شود.

تیم نفت که تا پایان هفته بیست و چهارم با 31 امتیاز و تفاضل 3-  در رده نهم جدول قرار داشت با کسب امتیازات این بازی توانست با 34 امتیاز و تفاضل صفر یک پله صعود کرده و در رده هشتم جای گیرد. 

این تیم که در سال قبل و در نخستین تجربه حضورش در رقابت‌های لیگ کشور خوش درخشید، امسال با ابلاغ قانون منع تیم‌داری وزارت نفت از حضور منع شد اما با رایزنی و تلاش‌های علاقمندان به این شهر بار دیگر توانست در آخرین روزهای باقیمانده به شروع لیگ مجوز حضور دوباره را به ‌دست آورد.

از آنجایی که از مجموع بازیکنان فصل قبل فقط چهار بازیکن نفت را رها نکرده بودند، نفت کار خود را با نفرات جوان‌تر و جدید آغاز کرد اما طی هفته‌های نخست نتوانست نتیجه مطلوبی کسب کند به همین دلیل با بالا گرفتن اعتراضات هواداران فوتبال دوست و متعصب این تیم، مدیران باشگاه داریوش یزدی را جایگزین مربی قبل کردند. وی توانست طی بازی‌های بعد نتایج خوب و جالب توجهی را کسب  کند و خود را از قعر جدول بالا کشیده و به رده‌های بالا نزدیک‌تر کند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول