اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفت مسجدسلیمان برق شیراز را به آتش می‌کشد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در گروه ب لیگ دسته یک کشور حضور دارد در روز جمعه 25 فروردین به مصاف برق شیراز می‌رود.

نفت مسجدسلیمان برق شیراز را به آتش می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان بازیکنان این تیم با روحیه مضاعف حاصل از نتایج مطلوب هفته‌های اخیر، خود را کاملاً برای دیدار با تیم برق شیراز و شکست این تیم آماده کرده‌اند.

کادر فنی تیم نفت که برای این بازی از تمام بازیکنان خود بهره برده و هیچگونه محروم یا مصدومی ندارد با آنالیز بازی‌های پیشین حریف شیرازی راه‌های مقابله با این تیم و شکست آن را بررسی و در اختیار بازیکنان نهاده‌اند.

بازیکنان نفت نیز با همدلی و یکرنگی هم قسم شده‌اند برای رسیدن به رده‌های بالای جدول و دستیابی به جایگاهی که شایسته این تیم و هواداران متعصب آن است از هیچ گونه کوششی دریغ نخواهند کرد و در این راه به حمایت‌ها و تشویق‌های بی امان هواداران گوشه چشمی هم دارند.

به هرحال تیم نفت در روز جمعه 25 فروردین در ورزشگاه اختصاصی اش میزبان تیم ته جدولی ولی ریشه‌دار برق شیراز است که غزل خداحافظی را با لیگ یک خوانده و سقوطش به لیگ 2 مسلم شده، تیم نفت با گذر از روزهای سخت دلهره و رسیدن به بالای جدول به دنبال آن است اندوخته‌ای دیگر برای توشه خود فراهم کند.

تیم نفت که هم اکنون از 24 بازی 31  امتیاز دارد در رده نهم جدول قرار گرفته و بدون احتساب تیم آلومینیوم هرمزگان که صعودش به لیگ برتر قطعی شده با تیم دوم جدول گروه اختلاف اندکی دارد و با بهره گیری از امتیاز میزبانی و هواداران پرشور می‌تواند به رقابت‌های پلی‌آف برای صعود به لیگ برتر راه یابد. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول