اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف سیستان‌وبلوچستان خبر داد

برگزاری همایش امداد محله با محوریت مسجد در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: با همکاری کمیته امداد و اوقاف سیستان‌وبلوچستان، همایش امداد محله با محوریت مسجد در استان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش امداد محله با محوریت مسجد در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین منصور هاشمی اظهار داشت: در جلسه همفکری با مدیرکل کمیته امداد استان، برگزاری همایشی تحت عنوان "امداد محله با محوریت مسجد" به تصویب رسید.

وی افزود: با یک تعامل سازنده و با مدیریتی مناسب می‌توان در مساجد و به واسطه هیئت امنا، امدادرسانی بسیار خوبی در تمام موضوعات به مردم آن منطقه داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، مساجد کانون بسیج نیروهای مردمی و جمع‌آوری کمک‌ها و هرگونه خدمات برای خود و دفاع مقدس بودند و باید با تلاش و سعی دوباره آن روزها تداعی شود.

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان نیز در این جلسه به ابعاد سازنده و مفید طرح امدادرسانی در محلات با محوریت مساجد پرداخت و آغاز اجرای این طرح را در برگزاری همایش با حضور مسئولان و هیئت امنای مساجد برشمرد.

محسن مسعودیان‌راد گفت: داشتن یک رابط از اعضای هیئت امنای مساجد در محلات، اطلاع‌رسانی، شناسایی و خدمات‌رسانی و امداد به نیازمندان از اهداف برگزاری همایش و اجرای طرح امداد در محلات با محوریت مساجد است.

گفتنی است: این طرح با همکاری سه ارگان اداره‌کل اوقاف و اداره‌کل کمیته امداد و نهاد رهبری در امور اهل سنت در سطح استان به منظور شناسایی نیازمندان انجام می‌شود و کمک‌رسانی به این اشخاص از محل زکات و کمک‌های مردمی خواهد بود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول