اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

ثبت 143 مسجد کنگان در سامانه پورتال ملی مساجد کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از ثبت 143 مسجد کنگان در سامانه پورتال ملی مساجد کشور خبر داد.

ثبت 143 مسجد کنگان در سامانه پورتال ملی مساجد کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان فرهنگی کنگان اظهار داشت: حمایت از فعالیت‌های فرهنگ دینی در شهرستان به شکل مطلوبی انجام گرفته و شاهد پیشرفت بسیار خوبی در این عرصه هستیم.

وی افزود: ساماندهی مساجد و شناسنامه‌دار شدن آنها از اولویت‌های این سازمان است که با همکاری امام جمعه و فرماندار کنگان و مسئولان اوقاف انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از ثبت 143 مسجد کنگان در سامانه پورتال ملی مساجد کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به محوریت مساجد در مباحثات و انجام مراسمات و شعائر دینی، این اداره اهتمام جدی در زمینه شناساندن مساجد و فعالیت‌های آن به آحاد مردم داشته و دارد.

اهرمی تصریح کرد: تسهیل اطلاع‌رسانی و تعامل با ادارات و نهادهای دولتی توسط مساجد، تبیین جایگاه حقیقی مسجد در آیین اسلامی و نقش آن در اجتماعات عظیم انسانی با سیمای مذهبی از جمله برنامه‌های این اداره است.

وی با بیان اینکه ثبت مساجد این شهرستان در سامانه پورتال ملی مساجد کشور رشد فزاینده و چشمگیری داشته اضافه کرد: ما به طور تقریبی و تعامل با ادارات اوقاف و ارشاد اسلامی، ثبت 98 درصد از مساجد را به اتمام رسانده‌ایم و در صدد هستیم با جدیت تمام ثبت 2 درصد باقیمانده را به پایان برسانیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در ادامه به وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح‌های فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: در مورد پروژه‌های عمرانی و فرهنگی این اداره شامل مجتمع فرهنگی عسلویه، دارالقرآن نخل تقی، خانه‌های عالم شهر سیراف و روستاهای پرک، اخند و بساتین و دبیرستان معارف اسلامی در مورد تهیه زمین موارد مذکور و اجرای تشریفات مناقصه رایزنی و هماهنگی شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول