اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

30 مسجد کنگان شناسنامه‌دار شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: 30 مسجد کنگان با ثبت در سامانه پورتال مساجد کشور، شناسنامه‌دار شدند.

30 مسجد کنگان شناسنامه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی چهارشنبه شب در نشست با فعالان مذهبی کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در دستور کار این سازمان قرار دارد و با همه توان برای اشاعه فرهنگی علوی و فاطمی تلاش می‌کنیم.

وی افزود: مردم این شهرستان دارای اعتقادات پاکی هستند و همواره در راستای دفاع از ارزش‌ها اهتمام می‌ورزند و باید فضای لازم را برای گسترش این فعالیت‌ها فراهم کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از ثبت 30 مسجد این شهرستان در سامانه پورتال ملی مساجد کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: هدف عمده اجرای این طرح شناسایی و شناساندن نیروهای فعال مذهبی، تسهیل در تبادل و اشاعه اطلاعات و همچنین اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مساجد به آحاد مردم و گسترش زمینه مشارکت عمومی در انجام امور مذهبی و اعتقادی است.

اهرمی تصریح کرد: امکان ارتباط مستمر بین مراکز در زمینه اطلاع‌رسانی و تولید محتوای سالم فرهنگی توسط نیروهای مستقر در مساجد و برنامه‌ریزی منسجم برای برپایی مراسمات مذهبی نیز از دیگر اهداف شناسنامه‌دار شدن مساجد شهرستان است.

وی گفت: با توجه به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و تعبیر ایشان از مساجد به سنگر رسالت، سازمان تبلیغات اسلامی در راستای توجه بیشتر به مساجد برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است.

این مسئول با تاکید بر لزوم گرامیداشت ایام فاطمیه(س) نیز یادآور شد: به پاس گرامیداشت و یاد حضرت زهرا (س) و تاکید مراجع عظام تقلید بر اهمیت موضوع برگزاری مراسم سوگواری، این اداره با کمک هیئات مذهبی اقداماتی انجام داده است. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان اضافه کرد: برگزاری جلسات با هیئات مذهبی فعال و محوری، جلسه با کانون مداحان، توزیع تراکت رنگی و سیاه سفید با کمک هیئت محبان علی‌اصغر (ع)، پیگیری موضوع ایجاد هیئات فاطمیون در شهرها و روستاهای مختلف، نصب پرچم و بنر در سطح شهر، هماهنگی در برگزاری جلسات محوری ایام فاطمیه در شهرهای مختلف از اهم فعالیت‌های این اداره در ایام فاطمیه (س) است.

اهرمی بیان کرد: از همه مردم و مسئولان انتظار داریم در اجرای برنامه‌های مذهبی همکاری گسترده‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول