اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین خبر داد

ممنوعیت توقف تانکرهای سوخت در جاده‌های منتهی به قصرشیرین

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: توقف رانندگان تانکرهای حامل سوخت در مسیر جاده‌های منتهی به این شهرستان ممنوع است.

ممنوعیت توقف تانکرهای سوخت در جاده‌های منتهی به قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حسین پروین از کاهش 16 درصدی تصادفات رانندگی در سال گذشته خبر داد و گفت: وقوع 87 فقره تصادفات جاده‌ای در محورهای ارتباطی این شهرستان در سال گذشته و در مقایسه آمار با مدت مشابه سال قبل به میزان 16 درصد کاهش داشته است.

پروین افزود: سال گذشته همچنین تصادفات منجر به فوت این شهرستان با تدابیر اتخاذ شده و اجرای دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت رانندگان، نسبت به سال قبل از آن، 27 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: امسال در ایام تعطیلات نوروزی، هیچ تصادف رانندگی در جاده‌های قصرشیرین رخ نداد که این مهم مرهون همکاری مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی کارکنان پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی قصرشیرین است.

پروین با بیان اینکه در نوروز امسال بالغ بر 200 هزار دستگاه خودرو وارد شهرستان قصرشیرین شدند، اظهار کرد: فقط در روز 13 فروردین بیش از 100 هزار مسافر با خودروهای شخصی وارد این منطقه شدند که خوشبختانه با برنامه ریزی‌های انجام شده هیچ مشکلی در زمینه ترافیک و تصادفات جاده‌ای نداشتیم.

وی گفت: تسهیل ترافیک یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر منطقه است که سبب پیشرفت در امور مختلف می‌شود، به همین منظور باید مسئولان در ابتدا خودشان و سپس مردم را به اصلاح رفتار رانندگی تشویق کنند.

شناسایی نقاط حادثه خیز، خط کشی محل عبور عابرین پیاده، رنگ آمیزی و مرمت سرعت گیرها، نصب علایم هشدار دهنده، شست و شوی همه معابر و کوچه‌ها، ترمیم حفاری‌های شرکت گاز، نصب علایم توقف ممنوع در خیابان مدرس و نصب چراغ هشدار دهنده در میدان معلم، جلوگیری از توقف رانندگان تانکرهای حامل سوخت در مسیر جاده‌های منتهی به این شهرستان، ممنوعیت خرید و فروش سوخت خارج از جایگاه‌های مجاز و پیگیری مصوبات جلسه گذشته، از جمله مصوبات جلسه شورای ترافیک شهرستان قصرشیرین بود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول