اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

جاده روستایی کراهی شوشتر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: جاده روستایی کراهی شوشتر با حضور مدیر کل امور عشایر خوزستان و نماینده مردم شوشتر در مجلس افتتاح شد.

جاده روستایی کراهی شوشتر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر علی رحیم کریمی صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: جاده کراهی از اقدامات اداره کل امور عشایر خوزستان در شهرستان شوشتر است.

وی گفت: این جاده به طول 12 هزار متر از شهرستان شوشتر به روستای کراهی کشیده شده است که برای این مهم اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شده بود.

این مقام مسئول با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این جاده روستایی تأکید کرد: برای اجرای این پروژه روستایی بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این جاده گفت: در شرایط کنونی این جاده از استاندارد‌های جاده روستایی برخوردار است و به این دلیل مشکلی برای تردد اهالی این روستا وجود ندارد.

کریمی تأکید کرد: خدمات‌رسانی به روستاها در صدر برنامه‌های سال‌جاری قرار دارد و به این دلیل در تلاش هستیم تا اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها جذب شود.

مدیرکل امور عشایر خوزستان خاطرنشان کرد: تسهیل در رفت و آمد، توسعه بخش کشاورزی، بازگشت روستاییان از شهر به روستا از جمله مزیت‌های بهسازی و احداث راه‌های روستایی محسوب می‌شود.

 روستای کراهی در شهرستان شوشتر از روستاهای محروم موجود در این شهرستان است که تا هفته‌های گذشته از نعمت جاده مناسب برخوردار نبود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول