اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راه و شهرسازی دماوند:

جاده روستایی "لومان" دماوند ساماندهی می‏شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از ساماندهی جاده روستایی لومان بخش مرکزی این شهرستان در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

جاده روستایی "لومان" دماوند ساماندهی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران اکبر وطن‏دوست صبح امروز در جریان سلسله بازدیدهای بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند از روستای "لومان" که با حضور شهردار کیلان، شهردار آبسرد و دیگر مسئولان محلی انجام شد اظهار داشت: شهرداری‏های کیلان و آبسرد در زمینه ارائه خدمات به مردم مناطق روستایی حریم خود در ردیف پیشگامان قلمداد می‏شوند.

وی ادامه داد: با توجه به عنایت ویژه شهرداران آبسرد و کیلان و وعده "چوبداری" مبنی بر آسفالت راه روستایی لومان، کار برای دیگر دستگاه‏های خدماتی و عمرانی همچون راه و شهرسازی ساده‏تر می‏شود.

وطن‏دوست اضافه کرد: پس از اجرا و اتمام مراحل آسفالت‏ریزی مسیر لومان، مجموعه اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند نیز در راستای تکمیل این اقدام شایسته شهرداری کیلان خدمات دیگری نظیر نصب گاردریل، تابلو علائم هشداردهنده، ایمن‏سازی جاده و خط‏کشی میانی مسیر را عملیاتی می‏سازد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با اشاره به مزایای انجام بازدیدهای روستایی خاطر نشان کرد: بازدیدهای روستایی از برکات بی‏شمار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از مزایای بارز و قابل توجه انجام بازدیدهای روستایی مسئولان و مردم، احساس نزدیکی بین این دو گروه و رفع مشکلات با شتابی مناسب است.

وطن‏دوست اضافه کرد: از این رو به‌عنوان خادم مردم در مجموعه اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند بر خود وظیفه می‏دانم تا از بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند برای فراهم‏سازی بستر انجام بازدیدهای روستایی تشکر و قدردانی کنیم.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند افزود: حضور در جمع مردم روستای لومان و سایر نقاط شهرستان دماوند افتخاری وصف‏ناپذیر است که انجام وظیفه را با شوق و ذوقی زایدالوصف توام می‏سازد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول