اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 21 روز گذشته

16 نفر بر اثر حوادث جاده‌ای در قروه جان دادند / پیشرفت بزرگراه قروه ـ همدان کند است

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: در طول 21 روز گذشته 16 نفر بر اثر حوادث رانندگی جان خود را در محورهای مواصلاتی این شهرستان از دست دادند.

16 نفر بر اثر حوادث جاده‌ای در قروه جان دادند / پیشرفت بزرگراه قروه ـ همدان کند است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه نادر فخری ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات مربوط به محور قروه ـ همدان است، اظهار کرد: ورودی و خروجی نامناسب و غیر استاندارد و کندی عملیات اجرایی بزرگراه قروه به همدان از عوامل بروز این حوادث بوده است.

وی به دعوت مسئولان دست‌اندرکار استان به این جلسه برای بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم اشاره کرد و افزود: نیامدن مسئولان ذیربط دعوت شده به این جلسه نشانه بی‌توجهی آنان به این معضل اساسی است.

به گفته فرماندار قروه، یکی از نگرانی‌های اصلی مردم قروه بروز حوادث مرگبار جاده‌ای در این شهرستان است که برای حل این مشکل نیاز به توجه خاصی از سوی مسئولان ذیربط دارد.

فخری از روند اجرای طرح بزرگراه قروه به همدان انتقاد کرد و گفت: بنا به اعلام وزیر راه و شهرسازی در سفر به این شهرستان، طرح یاد شده باید تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد و این درحالی است که این طرح تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: به طول انجامیدن پروژه احداث این بزرگراه که از سال 81 آغاز شده است، پسندیده و قابل قبول نیست.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول