اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی:

تلفات جاده‌ای در نوروز امسال کاهش یافت

خبرگزاریی فارس: رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی گفت: میزان تلفات جاده‌ای در تعطیلات نوروزی سال‌جاری کاهش یافته است.

تلفات جاده‌ای در نوروز امسال کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی سعیدی عصر شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: خوشبختانه در تعطیلات نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان تلفات جاده‌ای در تصادفات کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه میزان وقوع تصادفات منجر به جرح، نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش داشت، خاطرنشان کرد: اغلب تصادفات رخ داده درون استانی بود پس این موضوع به مسئولان نشان می‌دهد بیش از بیش باید درراستای ارتقای فرهنگ ترافیک مردم گام برداشته شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: جهت رفاه حال مسافران ورودی و خروجی در منطقه شهید کلانتری ارومیه یک پایگاه سفر ایمن با استفاده از نیروی انسانی مجرب راه‌اندازی شد تا در طول اجرای طرح نوروزی به سوال‌های مردم پاسخگو بوده و در موارد لازم هم کمک‌رسانی کنند.

سعیدی با بیان اینکه نیروی انسانی فعال در حوزه امداد و راه‌ها در روزهای پایانی سال 90 لحظه‌های پرکار و حساسی پشت‌سر می‌گذاشتند، ادامه داد: در روزهای پایانی سال 90 مردم کولاک و یخبندان شدیدی را تجربه کردند ولی در همه این لحظه‌ها نیروی‌امداد و پرسنل راهور در حال خدمت‌رسانی برای عبور از بحران بودند.

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی با بیان اینکه انتظار می‌رود ستاد مدیریت‌بحران در لحظه‌های وقوع یک حادثه طبیعی بهتر وارد عمل شود، اظهار داشت: مجموعه عوامل ستاد مدیریت بحران هنگام وقوع بلایای طبیعی و غیرطبیعی با تمام وجود تلاش می‌کنند ولی باید برای کیفی‌سازی خدمات اهتمام کرد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول