اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جاری صورت گرفت

جاده‌های زنجان تصادف فوتی نداشت

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: هیچ هموطنی در هفته جاری در جاده‌های استان زنجان فوت نکرده است.

جاده‌های زنجان تصادف فوتی نداشت

علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در هفته جاری جاده‌های استان از نظر تعداد وقوع تصادفات وضعیت مطلوبی داشت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تصادف فوتی در جاده‌های استان در این هفته گزارش نشده است، تصریح کرد: هیچ هموطنی در هفته جاری در جاده‌های استان زنجان فوت نکرده است.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان از بروز 10 تصادف در جاده‌های استان خبر داد و یادآور شد: این تصادفات خسارت جانی نداشته است.

وی با بیان اینکه چهار تصادف جرحی در جاده‌های استان رخ داده است، خاطرنشان کرد: شش مورد تصادف خسارتی نیزدرجاده‌های استان به وقوع پیوسته است.

شیر محمدی از مجروح شدن چهار نفر در این مدت خبر داد و گفت: مجروحان به بیمارستان‌های استان منتقل شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی بر ضرورت توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و یادآور شد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مشکلی برای هموطنان پیش نمی‌آید.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه همه قوانین و مقررات وضع شده در جاده‌ها به منظور حفظ جان و مال مردم است، افزود: رعایت آن در درجه نخست منافع مردم و سلامت جامعه را تامین می‌کند.

وی با تقدیر از رعایت مقررات رانندگی از سوی مردم گفت: قوانین به منظور حفظ جان مردم تصویب شده و رعایت آن ضامن سلامت و امنیت مسافران و ایجاد شرایطی مناسب برای استفاده از سفری خوش برای آنان است.

شیر محمدی با اشاره به اینکه با رعایت قوانین از سوی مردم در سال 91 در مقایسه با سال گذشته کمترین آمار تصادفات را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم بارعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم هیچ گونه تصادفی در جاده‌ها رخ ندهد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه‌ برای تنویر افکار عمومی و بیان حقایق و ارزش‌ها تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: این امر موجب تقویت احساس امنیت در مردم می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان پلیس را مظهر برقراری نظم و یکپارچگی در کشور دانست و گفت: با استفاده از همه ابزارهای ممکن سعی در آگاهی بخشی به مردم در رعایت قوانین به منظور حفظ سلامت آنان را دارند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول