اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 انجام می‌شود

ساخت و تعمیر جاده‌های بین مزارع اولویت کشاورزی کهگیلویه

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه گفت: از جمله اقدامات مهم که در سال 91 و در بخش کشاورزی باید دنبال کنیم تعمیر و مرمت جاده‌های بین مزارع و احداث جاده‌های جدید و پل‌های بین مزارع این شهرستان است.

ساخت و تعمیر جاده‌های بین مزارع اولویت کشاورزی کهگیلویه

سید عمران تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ملی توسط مقام معظم رهبری، جهاد کشاورزی و به تبع آن کشاورزان در خط مقدم این حرکت قرار خواهند داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه بخش کشاورزی همواره به عنوان یک رکن‏ اساسی در توسعه و رشد اقتصادی کشور بوده است، گفت: توسعه بخش کشاورزی و به خصوص‏ خودکفایی در تولید محصولات اساسی‏ کشاورزی از مهمترین و خطیرترین اهداف در روند توسعه اقتصادی کشور است.

تقوی ابراز داشت: با توجه به ظرفیت‌های عظیم که در زمینه کشاورزی در شهرستان کهگیلویه وجود دارد، امیدوارم در سال 91 بتوانیم هم کارها و طرح‌های نیمه تمام را به پایان برسانیم و هم با تقویت زیرساخت‌ها به توسعه هر چه بیشتر بخش کشاورزی در شهرستان خود کمک کنیم.

تقوی در ادامه با بیان این‌که بهره‌گیری از روش‌های نوین کشاورزی و استفاده بهینه از آب نقش کلیدی در توسعه کشاورزی دارد، خاطرنشان کرد: توسعه آبیاری تحت فشار، مطالعه طرح‌های تامین آب و توسعه سدهای خاکی در سطح شهرستان کهگیلویه را به جد پی‌گیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از جمله کارهای مهم که در سال 91 باید دنبال کنیم، تعمیر و مرمت جاده‌های بین مزارع و احداث جاده‌های جدید و پل‌های بین مزارع است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول