اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان قم:

رانندگان مراقب لغزندگی جاده‌ها باشند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان قم گفت:‌ به دلیل لغزنده بودن معابر شهری و برون شهری رانندگان با احتیاط و سرعت مناسب در جاده‌ها حرکت کنند.

رانندگان مراقب لغزندگی جاده‌ها باشند

فریدون ترکاشوند امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به نامساعد بودن هوای استان به دلیل بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها گفت:‌ آسمان استان قم از روز جمعه تاکنون بارانی بوده و سطح تمام معابر اعم از شهر و روستا لغزنده است.

وی افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی و پلیس راه استان قم نیز در تمام محورهای قابل تردد استان در خدمت همشهریان عزیز هستند.

ترکاشوند ادامه داد: ماموران راهنمایی و رانندگی در تمام جاده‌ها حضور دارند و رانندگان توجه داشته باشند به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها با سرعت مطمئن حرکت کنند.

رئیس پلیس راهور استان قم اظهار داشت:‌ با توجه به میزان بارندگی در استان احتمال بالا آمدن آب رودخانه وجود دارد که در حال حاضر تردد در بستر رودخانه زیر نظر شهرداری و راهنمایی و رانندگی کنترل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:‌ با توجه به شرایط حساس رودخانه و افزایش سیل تمام مسیر رودخانه برای تردد خودروها مسدود و پارک خودرو نیز ممنوع خواهد بود.

ترکاشوند اضافه کرد: در برخی معابر نیز مشکل آب گرفتگی وجود دارد که با مساعدت عوامل شهرداری این مشکل رفع خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان قم عنوان داشت:‌ همشهریان برای جلوگیری از هر گونه حادثه به دلیل لغزنده بودن معابر نهایت همکاری را با عوامل شهرداری و راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

وی یادآور شد:‌ مسیر میدان جانبازان به سمت بلوار امین نیز به دلیل انجام کارهای عمرانی و بازگشایی بافت پل راه‌آهن تا اطلاع بعدی مسدود است.

ترکاشوند گفت:‌ رانندگان می‌توانند با تعیین مسیر خود توسط تابلوهای راهنمای نصب شده از بلوار منتظری و خیابان ساحلی برای تردد استفاده کنند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول