اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 2 هفته آینده انجام می‌شود

آغاز عملیاتی اجرایی جاده ابر

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: با توافقات دستگاه‌های اجرایی و دستور استاندار گلستان کار اجرایی و عملیاتی جاده ابر ظرف دو هفته آینده آغاز خواهد شد.

آغاز عملیاتی اجرایی جاده ابر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در آخرین جلسه بررسی و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص جاده ابر که در دفتر استاندار برگزار شد اظهار داشت: موضوع جاده ابر از مصوبات سفر اول و سوم هیئت دولت به استان گلستان است که یکسری مسائل فنی و اختلافاتی بین دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع اجرای این پروژه وجود داشت.

وی خاطر نشان کرد: در سفر سوم هیئت دولت به استان، به منظور رسیدگی به این اختلافات و تصمیم‌گیری نهایی اختیار آن به استاندار گلستان واگذار و وی به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور منصوب شد.

دادبود افزود: با برگزاری جلسات مستمر و بازدیدهای میدانی متعدد و با استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی استان، این خواسته دیرین مردم منطقه در دو استان گلستان و سمنان به نتیجه رسید.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: طرح و مصوبه نهایی آن به دولت ارسال و در اسفند ماه سال گذشته توسط دبیرخانه دولت به وزارت راه و شهرسازی برای اجرا ابلاغ شده است.

این مسئول اذعان داشت: امروز آخرین جلسه هماهنگی برای شروع این پروژه مهم برگزار و کاملا همه مسائل و ملاحظات به ویژه در حوزه توجه به منابع طبیعی بررسی شد.

وی در پایان متذکر شد: اجرای چنین پروژه‌هایی قطعا نیازمند مسائل فنی و بررسی‌های ویژه و دارای حساسیت‌های زیادی است که همه این موارد در این پروژه لحاظ شده است.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول