اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت گچساران:

به دنبال هر راهی برای کاهش بیکاری هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نفت گچساران با اشاره به افزایش بیکاری جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال هر راهی برای کاهش بیکاری هستیم.

به دنبال هر راهی برای کاهش بیکاری هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامرضا پاکدل ظهر امروز در نشست مشترکی با مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار یکی از دغدغه‌های مهم دلسوزان نظام است که شرکت نفت در این زمینه نیز حاضر به همکاری با کمیته امداد است.

مدیرعامل شرکت نفت گچساران با بیان این‌که کمیته امداد در زمینه اشتغال بسیار مثبت عمل کرده است، گفت: بدون شک اشتغال باید مهم‌ترین اولویت کاری مسئولان در این استان باشد.

مدیرعامل شرکت نفت گچساران از آمادگی کامل این شرکت برای هرگونه همکاری با سیاست‌های این نهاد حمایتی خبر داد.

رئیس شرکت نفت گچساران در این دیدار بیان داشت: نشاندن لبخند بر لبان یک فرد محروم بهترین خاطره‌ای است که می‌تواند در لحظات زندگی یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی ثبت شود که بدون شک کمیته امداد در این راه مقدس پیشگام همه ادارات است.

وی بیان داشت: ما به دنبال هر راهی برای کاهش بیکاری و ایجاد شغل برای جوانان این استان به‌ویژه شهرستان گچساران هستیم.

رئیس شرکت نفت گچساران ابراز داشت: در جامعه‌ای که محرومان و نیازمندانش توانمند شده و روی پای خود بایستند زندگی کردن به‌ویژه برای یک فرد مسلمان بسیار راحت‌تر است.

وی ادامه داد: وقتی در همسایه ما فردی نیازمند باشد خواب راحت بر یک مؤمن حرام می‌شود پس باید کمیته امداد را که در این راه قدم برمی‌دارد همراهی و حمایت کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: ‌با توجه به اینکه سهم زیادی از تامین مالی این نهاد توسط ادارات و شرکت‌ها صورت می‌گیرد، شرکت نفت گچساران در این زمینه همکاری خوبی داشته است.

عبدالمجید فرهادی افزود: تامین جهیزیه جوانان آماده ازدواج مهم‌ترین نیاز کنونی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که دست نیاز به سوی خیرین و انسان‌های نیکوکار دراز می‌کنیم.

وی سیاست اشتغال‌زایی کمیته امداد را جدی خواند و بیان داشت: با ایجاد اشتغال برای خانواده‌های نیازمند می‌توان استقلال مالی آن‌ها و عدم وابستگی مددجویان به مبالغ اندک مستمری را رقم زد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول