اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه مرکز مازندران:

معضل بیکاری با واردات و شعار حل نمی‌شود/ دولت از تولیدات ملی حمایت کند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه مرکز مازندران گفت: دولت از تولیدات ملی حمایت کند تا معضل بیکاری در کشور حل شود و حل این معضل با واردات و شعار محقق نمی‌شود.

معضل بیکاری با واردات و شعار حل نمی‌شود/ دولت از تولیدات ملی حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با تاکید بر اینکه فرهنگ استفاده از تولیدات ملی باید در بین مردم جامعه ترویج یابد، اظهار داشت: دولت و مسئولان باید از تولیدات داخلی حمایت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه شعار حمایت از تولید ملی مهم‌تر از شعارهای سال‌های اخیر است، تصریح کرد: شعارهای سال‌های اخیر ارزشی بوده، اما این شعار عملی و باید همه در تحقق استفاده از تولید ملی تلاش کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: معضل بیکاری با واردات و شعار حل نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران زنده بودن هر ملت را در گرو قطع وابستگی به دیگر ملل دانست و با اشاره به سیر تاریخی توسعه اقتصادی در کشور گفت: توسعه اقتصادی داخلی نظر علمای مشروطه بود.

وی استفاده از تولید ملی را جهاد مطرح کرد و یادآور شد: نباید از منویات رهبری عدول کرد، جهاد اقتصادی به مثابه جهاد و شهادت در رکاب امام زمان (عج) است.

امام جمعه مرکز مازندران در بخشی از سخنانش به روز ارتش اشاره کرد و بیان داشت: شهدا سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند، آنها برای بالندگی کشور خون خود را نثار کردند.

طبرسی عنوان کرد: برای جبران زحمات خون شهدا و ایثارگری‌ها نباید اجازه دهیم بدحجابی و رشوه‌گیری در جامعه رونق یابد.

این مسئول اضافه کرد: شهدا در شرایط سخت بدون هیچگونه سلاح جنگی با دشمنان اسلام مقابله کردند و جای دارد خودمان را اصلاح کنیم.

وی از همه ایثارگری‌های ارتش تشکر کرد و بیان داشت: باید به سرمایه‌هایی همچون ارتش، سپاه، بسیج، مردم، رهبری و ارزش‌های دینی کشور ببالیم.

طبرسی شانه‌کشی‌های استکبار بر علیه کشور را بر کسی پوشیده ندانست و ابراز داشت: نیروهای مسلح اذعان دارند که اگر اسرائیل دست از پا خطا کند شخم زده می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران شیعه را در جایگاه حاکمیت دانست و گفت: استکبار در صدد از بین بردن جایگاه اسلام است و می‌خواهد فرهنگ غرب را به جوانان ما بخوراند.

این مسئول متذکر شد: شیعه فرهنگی و طایفه نیست، حاکمیتی است که در عرصه جهانی تبلیغ می‌شود.

خطیب جمعه ساری اذعان داشت: دشمن نسبت به موضوعات دینی اسلام حساس است و باید در برابر جنگ نرم دشمن مقابله کرد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول