اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر ارومیه خبر داد

اجرای طرح بازآموزی امدادگران در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر ارومیه گفت: طرح بازآموزی امدادگران برای ارتقای سطح کیفی خدمات در ارومیه برگزار شد.

اجرای طرح بازآموزی امدادگران در ارومیه

علی‌اکبر جوانمرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از عوامل موثر در ارتقای سطح کیفی خدمات و سرعت در امدادرسانی برپایی دوره‌های بازآموزی برای نیروهای امدادی است که در راستای اجرای موفق طرح نوروزی نسبت به برپا کردن این دوره‌ها مبادرت شد به طوریکه از این طریق سطح مهارت شرکت‌کننده‌ها افزایش یافت.

وی تصریح کرد: نیروهای امدادی یکی از اقشار تلاش‌گر و فداکار جامعه پیرامون ما محسوب می‌شوند به طوریکه در راستای نجات جان هم‌وطنان از انجام دادن هیچ اقدام دشوار و زیان‌آور در هیچ شرایطی دریغ نمی‌کنند.

این مسئول به برپایی ایستگاه سلامت هم اشاره کرد و گفت: در طول نیمه نخست فروردین نیروی انسانی فعال و توانمند این مجموعه به برپایی ایستگاه سلامت در یکی از نقاط شهر مبادرت کردند به طوریکه اموری مانند کنترل فشار خون، قند خون و ... برای مراجعان انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه از پزشکان داوطلب نیز در پایگاه‌ها به‌کارگیری شد، ادامه داد: در طول اجرای طرح نوروزی حدود 20 خودرو روز، 60 آمبولانس روز، 40 پرستار روز به‌کارگیری شد همچنین 102 نفر نجات‌گر برای خدمت‌رسانی به مردم حادثه‌دیده آمادگی لازم داشتند علاوه بر این به تعداد مورد نیاز هم خیمه نماز در جاده‌ها برپا شد.

جوانمرد به برپایی پنج پایگاه امداد و نجات در عید نوروز اشاره کرد و گفت: برای هریک از این پایگاه‌ها نام یکی از شهدای پرافتخار انتخاب شد تا به این وسیله در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس نیز گام برداشته شود.

رئیس جمعیت هلال احمر ارومیه به فعالیت نیروهای امدادی در یک ماه گذشته برای کمک‌رسانی در مسیرهای مسدود شده هم اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود سردی و برودت هوا، نیروهای امدادی در مناطق مورد نیاز برای انجام وظایف خود حضور می‌یافتند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول