اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

بستر‌سازی برای عضویت حد‌اکثری در هلال احمر پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از پیگیری مستمر بستر‌سازی فعالانه برای عضویت حداکثری در هلال احمر در اردبیل خبر داد.

بستر‌سازی برای عضویت حد‌اکثری در هلال احمر پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی پیش از ظهر  امروز در همایش مسئولان و امدادگران فعال هلال احمر کوثر اظهار داشت: اردبیل استعداد و ظرفیت بسیار مناسب امداد‌گری را دارد و ما بر همین اساس برنامه‌ریزی‌های خود را برای افزایش عضو فعال امداد‌رسان در این جمعیت انجام می‌دهیم.

وی با یادآوری اینکه شعار هر خانواده یک امداد‌گر باید نهادینه شود، تصریح کرد: در بسیاری از موارد امداد‌گران خانواده‌ها توانسته‌اند تا رسیدن اورژانس و عوامل پزشکی موردی را از مرگ حتمی نجات دهند که این امر برای ما بسیار شیرین است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه امدادگران ما حتی در صعب‌العبور‌ترین مناطق نیز به یاری مددجویان شتافته‌اند، یادآور شد: ما در نظر داریم این حضور حداکثری و مشفقانه را در تمام واحدهای هلال احمر شاهد باشیم.

غیبی در بخش دیگری از سخنان خود از انتخابات مجامع هلال احمر استان اردبیل  در ماه آینده خبر داد و گفت: 50 هزار و 314 نفر از اعضای داوطلبان فعال هلال ‌احمر در انتخابات مجامع هلال ‌احمر این استان شرکت می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: انتخابات مجامع هلال احمر در تمام شهرستان‌هایی که شعبه جمعیت در آن دایر بوده و دارای حد نصاب لازم و فعالانه داوطلبان برای برگزاری انتخابات است برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: تمام داوطلبان و اعضای فعال واجد شرایط می‌توانند در صورت تمایل برای عضویت در شورای اداری از 22 تا 28 فروردین با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌ها نامزدی خود را اعلام کرده و مدارک لازم را به ستاد اجرایی تحویل دهند.

غیبی نهادینه شدن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال، افراد نیکوکار و خیرین در این مؤسسه خیریه و نهاد مردمی غیردولتی و نیز بسترسازی برای حضور حداکثری و مؤثر آنها در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری جمعیت هلال‌احمر را از اهداف برگزاری این انتخابات ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: پس از برگزاری این انتخابات از هر شهرستان هشت نفر و در مجموع 80 نفر عضو مجامع جمعیت هلال‌احمر استان انتخاب شده و از این تعداد اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال‌احمر استان برگزیده می‌شوند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول