اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امنیتی استاندار خوزستان:

ارتش عامل بازدارنده دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی استاندار خوزستان گفت: ارتش عامل بازدارنده دشمن است و این مهم بارها به اثبات رسیده است.

ارتش عامل بازدارنده دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار علیرضا شیخ رباط پیش از ظهر امروز در مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پر توان و پر تلاش عاملی بازدارنده برای دشمن به شمار می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران پس از مقابله بسیار با استکبار جهانی کاملا در موضع قدرت قرار گرفته است و با وجود اینکه جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته بارها خطوط قرمز دنیای استکبار را پشت سر گذاشته و در همه این سال ها همیشه مورد تهدید نظامی بوده، ولی به برکت وجود نیروهای مسلح آگاه، هوشیار و انقلابی، استکبار جهانی هیچ گاه نتوانسته تهدید نظامی خود را عملی کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: دشمن از نیروی مسلح و توانای ایران اسلامی ترس دارد و این ترس به دلیل تقوای موجود در نیروهای مخلص مسلح ایران است.

وی تاکید کرد: صلابت، توانمندی و قدرتی که امروز در کشور وجود دارد ناشی از وجود نیروهای قدرتمند، هوشیار و توانمند نظامی و از جمله ارتش در کشور است و همین موضوع موجب شده بتوانیم با قدرت از حقوق ملت ایران دفاع کنیم.

وی افزود: ارتش ایران در زمان رژیم سابق به تصور شاه و آمریکایی‌ها پایه اقتدار رژیم شاهنشاهی بود و آمریکایی‌ها آن را حمایت می‌کردند که به خیال خودشان منافع آنها را در منطقه تامین کند، ولی همین ارتش موجب فروپاشی رژیم دیکتاتوری شاهنشاهی و شکست آمریکایی‌ها شد. 

شیخ رباط تصریح کرد: علائم فروپاشی آمریکایی‌ها از زمانی آغاز شد که نیروهای شجاع ارتش دستان خود را در دست رهبر فرزانه انقلاب گذاشتند و به جرات می‌توان گفت این ارتش تحول یافته، یکی از پایه‌های جدی ایجاد ثبات در سال‌های پس از پیروزی انقلاب است و در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک ارتش ارزشمند، قدرتمند و انقلابی تلاش‌های بسیاری کرد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول