اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

ارتش در اقتدار و امنیت نظام نقشی اساسی دارد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: ارتش نیز دوشادوش دیگر نیروهای نظامی ایران در اقتدار و امنیت کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران فداکاری‌ و نقش بسیاری داشته است.

ارتش در اقتدار و امنیت نظام نقشی اساسی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی امروز در مراسم ویژه روز ارتش در اصفهان اظهار داشت: امروز روز قدردانی از زحمات قشر بزرگی از نظامیانی است که همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از کشور حضوری فعال و نقشی چشمگیر داشته‌‌اند.

وی افزود: امروزه به صراحت می‌توان گفت جایگاه ایران اسلامی در دنیا نمونه است و بخش بسیاری از دستاوردهای مادی و معنوی این انقلاب مرهون فداکاری‌های افرادی است که با گذشتن از جان و مال و فرزند به این انقلاب خدمت کرده‌اند.

استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به روحیه معنوی مردم ایران تصریح کرد: حضور فعال مردم ایران در صحنه‌های مختلف مانند راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس نشان از رضایت آنها از انقلاب و دستاوردهای آن و محقق شدن آرمان‌های انقلاب دارد.

وی اضافه کرد: در بخش سیاست خارجی نیز انقلاب ما روح بیداری اسلامی را در کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس دمید و مردم این کشورها در آینده نیز با الهام از آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران به بیگانگان و کشورهای استکباری اجازه  مصادره انقلابشان را نمی‌دهند.

ذاکراصفهانی با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد: تلاش ما این است که با ایجاد بسترهای لازم برای بخش‌های اجرایی استان به تحقق این مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب کمک کنیم و لازم است مردم، مسئولان و سرمایه‌گذاران نیز تمام توان خود را به کار گیرند تا انقلاب ما به عنوان الگویی جهانی پرشتاب‌تر از قبل در عرصه‌های مختلف به راه خود ادامه دهد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول