اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 صورت گرفت

نمره ممتاز زنجانی‌ها به کیفیت نان‌های تولیدی استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: در طول سال گذشته زنجانی‌ها به کیفیت نان‌های تولیدی در استان زنجان نمره ممتاز داده‌اند.

نمره ممتاز زنجانی‌ها به کیفیت نان‌های تولیدی استان زنجان

پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: براساس اعلام مرکز پژوهش‌های غلات ایران، استان زنجان پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه در حوزه گندم، آرد و نان با رشد 21.5 درصدی کیفیت نان تولیدی، در بهار سال گذشته رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت غله استان در زمینه ارتقای کیفیت نان تولیدی تصریح کرد: ارتقای سطح مهارت کارکنان واحدهای نانوایی از طریق آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و همچنین ارائه تسهیلات نوسازی و بهسازی تجهیزات واحدهای نانوایی استان از مهم‌ترین اقدامات شرکت غله استان در زمینه ارتقای کیفیت نان تولیدی بود، ضمن اینکه در این راستا نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها و کارخانجات آردسازی تشدید شده است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان اظهار کرد: از زمان راه‌اندازی سامانه سنجش کیفیت نان مردم استان زنجان قریب به 4 هزار و 770 پیامک به این سامانه ارسال کرده‌اند، که نمره کیفی نان تولیدی استان 18.5 از 20 است.

وی همچنین با اشاره به رضایت‌مندی مردم از نان تولید شده در استان زنجان یادآور شد : در این ارزیابی‌ها مردم بیشترین رضایت‌مندی را از نان لواش داشته‌اند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول