اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتقا کیفیت نان صورت گرفت

مهارت‌آموزی نانوایان دهگلانی

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از آموزش مهارت 72 خباز و مهارت بیشتر خبازان به منظور ارتقا کیفیت نان در این شهرستان خبر داد.

مهارت‌آموزی نانوایان دهگلانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمد رضایی ظهر امروز در جلسه تعزیرات آرد و نان شهرستان دهگلان با اشاره به آموزش 72 خباز در این شهرستان، اظهار کرد: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، یک انقلاب اقتصادی را در جامعه در زمینه مصرف نان و آرد با کیفیت ایجاد کرد.

وی در ادامه با اشاره به مزایای طرح هدفمندی یارانه‌ها، افزود: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در بخش آرد و نان مانع از ایجاد بازارهای سیاه فروش آرد شده است.

فرماندار دهگلان در ادامه یکی دیگر از مزایای قانون هدفمندی یارانه‌ها را در بخش آرد و نان افزایش کیفیت و تنوع عرضه نان در سطح کشور دانست و تصریح کرد: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و آزاد شدن قیمت آرد و نان نباید موجب شود که بازدیدهای دوره‌ای و نظارت بر نانوائی‌ها فراموش شود.

رضایی در ادامه این جلسه از اعضای شورای آرد و نان این شهرستان خواست تا با بازرسی و بازدیدهای مستمر بر نحوه پخت نان و رعایت موازین بهداشتی نظارت لازم را بر نانوائی‌های سطح شهرستان داشته و با خاطیان در این زمینه برخورد کنند.

وی با اشاره به آموزش خبازان در راستای بالا بردن کیفیت نان در این شهرستان، اضافه کرد: این روند منظور بالا بردن سطح مهارت نانوایان ادامه دارد که در حال حاضر 42 نفر از نانوایان در دوره مهارت‌آموزی هستند.

فرماندار دهگلان در پایان به نقش دهیاران به عنوان نماینده این شورا در نظارت بر کیفیت نان در روستاها اشاره کرد و از بخشداران خواست با توجیه دهیاران بر کیفیت نان روستائی نیز نظارت دقیق داشته باشند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول