اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله منطقه 10 کشور خبر داد:

آغاز آموزش نانوایان کلان‌شهرها از روز گذشته

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور گفت: آموزش نانوایان کلان‌شهرهای سراسر کشور برای افزایش مهارت‌های پخت نان از روز گذشته آغاز شد.

آغاز آموزش نانوایان کلان‌شهرها از روز گذشته
سید قاسم زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر ذخیره گندم استان اصفهان به 160هزار تن رسیده است، اظهار داشت: با توجه به پایین بودن مواد مغذی موجود در گندم اصفهان نیاز به واردات به گندم دیگر استان‌ها همچنان نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: استان‌های خوزستان و فارس از نقاطی بودند که به دلیل بالا بودن گلوتن گندم آنها واردات به استان اصفهان از آنجا صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور با بیان اینکه طی یکی دو ماه گذشته مذاکراتی با سازمان جهاد کشاورزی برای افزایش کیفیت گندم تولیدی در استان اصفهان صورت گرفته است، اظهار داشت: شرکت غله برای اجرای این هدف سه مقوله را در دستور کار خود قرار داده که ارتقای کیفی مواد اولیه نخستین مورد بوده است.
وی بیان داشت: افزایش مهارت پخت و استفاده از تکنولوژی روز از دیگر راهکارهای مورد نظر برای افزایش کیفیت نان استان اصفهان بوده است.
زمانی تصریح کرد: در بخش مواد اولیه علاوه بر اصلاح نوع کشت که از سوی سازمان جهاد کشاورزی انجام می‌شود، گندم استان‌های دیگر نیز به اصفهان وارد می‌شود تا نان‌های پخته شده از کیفیت مطلوب برخوردار باشند.
وی با بیان اینکه گندم تولیدی در سراسر استان در آزمایشگاه‌های شرکت غله مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: آموزش نانوایان برای افزایش مهارت‌های پخت نان در 23 شهرستان استان آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور تصریح کرد: آموزش نانوایان اصفهانی از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده است که در شهر اصفهان این طرح در قالب 10 گروه کاری اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه تاکنون حدود یک‌هزار و 500 نفر آموزش‌ مهارت پخت نان را فراگرفته‌اند، گفت: در طرح 5 ساله‌ای که برای استان در نظر گرفته شده است در پایان باید 15هزار نانوا پخت نان با کیفیت را آموزش دیده باشند.
زمانی بیان داشت: آموزش نانوایان کلان‌شهرهای کشور از جمله اصفهان از روز گذشته آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی 30001518 به صورت سراسری در کشور آماده دریافت انتقادات و یا پیشنهادات مردم در مورد کیفیت نان راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: با آماری به دست آمده از استان اصفهان تنها حدود 3هزار نفر از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این طرح پیامکی شرکت کرده‌اند.
وی افزود: البته به منظور اطلاع‌رسانی به مردم در این راستا تیزرهایی در رادیو و تلویزیون پخش شده و ضروری است رسانه‌های دیگر نیز در سرنوشت نان مشارکت فعال داشته باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول