اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

نانوایان طارم رتبه برتر استان زنجان را به دست آوردند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: در سنجش کیفیت نان تولیدی نانوایان استان زنجان، نانوایان شهرستان طارم گوی سبقت را ربودند.

نانوایان طارم رتبه برتر استان زنجان را به دست آوردند
پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در ارزیابی 10 نانوایی برتر استان زنجان پنج نانوایی از شهرستان طارم به عنوان نانوای برتر انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه دو نانوایی از شهرستان زنجان نیز در بین 10 نانوای برتر استان قرار دارند، ادامه داد: همچنین دو نانوا از شهرستان خدابنده و یک نانوا نیز از شهرستان ابهر از جمله 10 نانوای برتر استان زنجان هستند.
این مقام مسئول افزود: هشت نانوایی از ۱۰ نانوایی برتر استان زنجان در زمینه پخت نان لواش فعالیت داشته و دو نانوایی دیگر نان بربری تولید می‌کنند.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: در آخرین ارزیابی صورت گرفته، مردم استان زنجان 52 درصد از نانوایی‌ها را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.
وی با اعلام اینکه مردم استان بیشترین رضایت‌مندی را از نان لواش تولیدی داشته‌اند، یادآور شد : استان زنجان از نظر نمره کیفی نان در رتبه سوم کشوری قرار دارد.
خالقی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات شرکت غله استان زنجان در راستای معرفی سامانه سنجش کیفیت یادآور شد: ارسال و نصب پوستر حاوی نحوه ارسال پیامک و اطلاعاتی در مورد معرفی ویژگی‌های نان مرغوب از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.
وی هدف از انجام این کار را آشنایی هر چه بیشتر مردم با این سامانه عنوان کرد و افزود: با انجام این کار مردم با آگاهی کامل نظرات خود را به سامانه ارسال می‌کنند.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر برگزاری دوره‌های آموزش نانوایان و اعطای تسهیلات بهسازی واحدهای نانوایی از برنامه‌های ویژه دولت و شرکت بازرگانی دولتی ایران و به تبع آن شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در راستای ارتقای کیفیت نان استان است، افزود: بازرسی و نظارت کیفی و کمی بر کیفیت گندم مراکز ذخیره سازی، کیفیت آرد تولیدی کارخانجات آرد سازی استان و همچنین انواع نان تولیدی استان با همکاری فرمانداری‌های شهرستان‌های تابعه استان از دیگر طرح‌های در دست اجرای این شرکت در زمینه ارتقا کیفیت نان استان است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول