اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره تاکید کرد:

لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای نانوایان خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره برگزاری دوره‌های آموزشی برای نانوایان را در راستای ارتقای کیفیت نان ضرری دانست.

لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای نانوایان خرم‌دره
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور عصر امروز در جلسه تعزیرات آرد و نان این شهرستان با تاکید بر لزوم بازرسی‌های جمعی و مستمر از نانوایی‌ها اظهار داشت‌: در بخش آرد و نان با توجه به هدفمند کردن یارانه آرد و نان باید با نظارت کافی بر عملکرد نانوایان و بهبود کیفیت نان زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه همه نانوایی‌های دارای جواز شهرستان ملزم به رعایت همه موازین استاندارد مد‌نظر کمیسیون تعزیرات گندم و آرد و نان شهرستان هستند، ابراز داشت: برای اینکه نان با کیفیت مرغوب و بالا به ‌دست مردم برسد، گذراندن دوره‌های آموزشی مربوط به تهیه و پخت نان برای نانوایان امری ضروری است.
فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه از اختصاص تسهیلات بانکی بهسازی خرید دستگاه و تجهیزات به نانوایی‌های این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به همین منظور با هماهنگی اداره غله و اتحادیه نانوایان تسهیلات بانکی با‌سود کم در اختیار نانوایی‌های شهرستان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به فواید و مزایای استفاده از نان‌های سبوس‌دار اظهار امیدواری کرد نان‌های سبوس‌دار به دلیل دارا بودن فواید فراوان و ارزش غذایی بالا نسبت به نان های سفید معمولی بیشتر در خانواده‌ها مورد
استفاده قرار بگیرد.
رئیس تعزیرات آرد و نان شهرستان خرم‌دره در از غله و اتحادیه نانوایان و صدا و سیما درخواست کرد تا مزیت‌های استفاده از نان‌های سبوس‌دار را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
وی در پایان اظهار داشت: ارتقای کیفیت نان از خواسته‌های به حق مردم است که امیدوار هستیم اتحادیه مربوطه با هماهنگی‌های لازم در این مسیر گام برداشته و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
در این جلسه به سه پرونده نانوایان متخلف رسیدگی شد که به علت عدم رعایت بهداشت و استفاده بیش از حد از نمک در نان‌های تولیدی، خاطیان به مبلغ یک میلیون ریال جریمه و اخطار کتبی محکوم شدند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول