اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان:

استان زنجان در بحث آموزش نانوایان مقام دوم کشوری را دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: شرکت غله استان زنجان در بحث آموزش نانوایان مقام دوم کشوری را در اختیار دارد.

استان زنجان در بحث آموزش نانوایان مقام دوم کشوری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی شامگاه چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار داشت: سامانه سنجش کیفیت نان از سال گذشته راه‌اندازی شده و پس از انجام این کار مردم کشور و به تبع آن مردم استان زنجان به ارزیابی نانوایی‌ها می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تا کنون نان تولیدی در استان زنجان ارتقای مطلوبی از نظر کیفی کرده است، افزود: در حال استان زنجان از نظر ارتقای کیفیت نان تولیدی رتبه دوم را در بین استان‌های کشور دارا است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در ادامه با اشاره به انتخاب 10 نانوای برتر در کشور افزود: در حال حاضر یک نانوا از شهرستان طارم در جایگاه برتر کشوری قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز 10 نانوا به عنوان برترین نانواها انتخاب شده‌اند، ادامه داد: پنج نانوا از نانواهای برتر استان از شهرستان طارم هستند.

خالقی با اشاره به اینکه دو نانوا از شهرستان زنجان و دو نانوا از شهرستان خدابنده به عنوان نانواهای برتر استان زنجان انتخاب شده‌اند، افزود: همچنین یک نانوا نیز از شهرستان ابهر به عنوان 10 نانوای برتر استان زنجان انتخاب شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر اقدامات شرکت غله استان زنجان افزود: در حال حاضر شرکت غله استان زنجان در بحث آموزش نانوایان مقام دوم کشوری را دارا است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان تصریح کرد: شرکت غله استان زنجان در زمینه آموزش نانوایان 118 درصد به تعهدات خود عمل کرده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در زمینه اعطای تسهیلات بهسازی به نانوایی‌ها اقدامات مطلوبی از سوی شرکت غله استان زنجان صورت گرفته است، ادامه داد: در این بخش نیز استان زنجان با جذب 120 درصد تسهیلات بهسازی رتبه نخست کشوری را در اختیار دارد.

خالقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آزمایش‌های به عمل آمده از کارخانجات آرد سازی استان زنجان اضافه کرد: در حال حاضر آرد تولیدی در کارخانجات آرد سازی استان از نظر میزان رطوبت و سایر فاکتورهای مورد نیاز برای آرد مناسب در شرایط مطلوبی قرار دارند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی شرکت غله استان زنجان در ایام نوروز اضافه کرد: نظارت و کنترل بر واحدهای نانوایی، هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل، تعیین کشیک برای نانوایان زنجانی و رسیدگی به شکایات مردمی از جمله اقداماتی است که توسط شرکت غله استان زنجان در ایام تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول