اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای برای نانوایان الزامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلامشهر گفت: داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای برای نانوایان الزامی است.

داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای برای نانوایان الزامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، غلامحسین آرام با تأکید بر این که نانوایان در این شهرستان باید مدرک فنی و حرفه‌ای داشته باشند، اظهار داشت: تمام نانوایان شهرستان باید ظرف سه ماه آموزش ببینند و مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت کنند، در غیر این صورت اجازه فعالیت نخواهند داشت.
فرماندار شهرستان اسلامشهر در ادامه با تأکید بر تعطیلی نانوایی‌های بی‌کیفیت در این شهرستان افزود: بی‌کیفیت بودن پخت نان در برخی از نانوایی‌های این شهرستان زمینه‌های نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است.
وی همچنین با اشاره به کاهش کیفیت نان و نارضایتی شدید مردم، از کاهش نظارت بازرسان تعزیرات آرد و نان انتقاد کرد و اظهار داشت: باید بازرسی‌ها بیشتر و با احساس مسئولیت صورت پذیرد و با متخلفان برخورد جدی شود.
این مسئول گفت: به هیچ عنوان قابل قبول نیست که نان بی‌کیفیت به مردم داده شود و نانوا نیز در قبال مردم و مسئولان پاسخگو نباشد.
فرماندار اسلامشهر ادامه داد: طعم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها که به نفع کشور و مردم است را نباید به خاطر تخطی از قانون بعضی افراد متخلف و سودجو به کام مردم تلخ کرد.
وی گفت: متأسفانه نظارت کمیسیون کاهش یافته و روند آن مناسب نیست و کیفیت نان لواش و تافتون بسیار بد است و مردم ناراضی هستند و بعضی از نانوایی‌ها به مردم احترام نمی‌گذارند.
رئیس کمیسیون آرد و نان شهرستان گفت: در صورت ادامه روند بی‌کیفیت بودن نان، نانوایی‌های متخلف پلمپ می‌شوند.
وی تأکید کرد: با وجود افزایش قیمت نان باید شاهد ارتقای کیفیت باشیم و ضرورت دارد رقابت بین نانوایی‌ها در کیفیت و کمیت نان به وجود بیاید.
آرام در پایان خاطرنشان کرد: همچنین نانوایی‌هایی که صاحب اصلی و یا مباشر در آن حضور نداشته باشد پلمپ می‌شوند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول