اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان:

شرکت غله زنجان در آموزش نانوایان دوم شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: در زمینه آموزش کارگران نانوایی شرکت غله زنجان رتبه دوم کشوری را به دست آورد.

شرکت غله زنجان در آموزش نانوایان دوم شد

پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از اول دی ماه سال گذشته آموزش کارگران نانوایی در استان آغاز شده و تا یکم دی ماه امسال، یک هزار و هفت نفر از کارگران نانوایی در استان مورد آموزش‌های مربوط قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه شرکت غله استان زنجان در زمینه آموزش نانوایان بیش از تعهدات خود عمل کرده است، افزود: با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان بوده و تعداد کارگرانی که آموزش دیده‌اند، برابر با تعهد 120 درصدی در این زمینه بوده است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان اذعان داشت: در طول یک‌ سال گذشته شرکت غله استان زنجان در زمینه آموزش نانوایان رتبه پنجم کشوری را به دست آورده است.

وی خاطر نشان کرد: از یکم مهر امسال تا یکم دی ماه آموزش کارگران نانوایی به تعداد زیادی صورت گرفته و در این زمینه شرکت غله استان زنجان رتبه دوم را در بین استان‌های کشور به دست آورده است.

خالقی تصریح کرد: تا پایان آبان ماه 506 کارگر نانوایی در شهرستان زنجان دوره پیشکاری را گذرانده‌اند.

وی همچنین یادآور شد: 275 نفر از کارگران نانوایی نیز دوره خمیر گیری و چانه‌ گیری را در شهرستان زنجان گذرانده‌اند.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه در سایر شهرستان‌های استان زنجان نیز کارگران نانوایی دوره‌های پیشکاری را گذرانده‌اند، ادامه داد: در شهرستان خرم‌دره 75 کارگر نانوایی در این زمینه مورد آموزش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در شهرستان ابهر 80 کارگر نانوایی مورد آموزش‌ در رشته پیشکاری قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: در شهرستان ماهنشان نیز 20 کارگر نانوایی مورد آموزش قرار گرفتند.

خالقی همچنین یادآور شد: در شهرستان‌ها خدابنده و ایجرود نیز به ترتیب 30 و 20 کارگر نانوایی دوره پیشکاری را گذرانده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان طارم نیز 40 کارگر نانوایی مورد آموزش در دوره پیشکاری قرار گرفته‌اند.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه آموزش نانوایان در زمینه پخت نان یکی از عواملی است که موجب ارتقای کیفیت نان می‌شود، افزود: شرکت غله استان زنجان در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول