اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان:

ایجاد فضای رقابتی بین نانوایان از نتایج هدفمندی یارانه‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: هدفمندی یارانه‌های موجب ایجاد فضای رقابتی بین نانواهای زنجانی شده است.

ایجاد فضای رقابتی بین نانوایان از نتایج هدفمندی یارانه‌هاست
رحمان قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ارتقای کیفیت نان تولیدی یکی از نتایج بسیار خوب هدفمندی یارانه‌هاست.
وی با اشاره به مهارت نانوایان به عنوان یکی از فاکتورهای اساسی در زمینه ارتقای کیفیت نان تولیدی یادآور شد: درصد بسیاری از کیفیت و برشتگی نان به مهارت نانوا بستگی دارد.
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه نانوایان مجاز به خرید آرد از کارخانه‌های دلخواه خود هستند، اضافه کرد: این امر نیز یکی از عللی است که موجب ارتقای کیفیت نان تولیدی در استان شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 200 نانوایی در استان زنجان فعال است، ادامه داد: تعداد نانوایی‌های موجود در زنجان دو برابر میانگین کشوری است.
قنبری با بیان اینکه در حال حاضر در برخی از خیابان‌های زنجان سه تا چهار واحد نانوایی وجود دارد، ادامه داد: زیاد شدن تعداد نانوایی‌ها موجب تعطیلی برخی واحدهای نانوایی توسط مالکان آنها می‌شود.
وی یادآور شد: شش واحد نانوایی در زنجان به علت عدم فروش نان تولیدی و تراکم نانوایی‌ها در یک مکان اقدام به تعطیلی واحدهای نانوایی خود کرده‌اند.
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان خاطرنشان کرد: هزینه‌های مصرفی نانوایی‌ها و همچنین دستمزد بالای کارگران از جمله مواردی است که موجب تعطیلی نانوایی‌ها شده است.
وی با بیان اینکه مجوز واحدهای نانوایی‌ توسط اتحادیه نانوایان، مجمع امور صنفی و گروه متشکل از مسئولان ذی‌ربط در فرمانداری زنجان صادر می‌شود، افزود: در حال حاضر اتحادیه به دنبال این است که مجوز نانوایی بی‌رویه صادر نشود.
قنبری با بیان اینکه از آغاز تیر ماه سال‌جاری 22 واحد نانوایی پلمب شده‌اند، اضافه کرد: در این دوره زمانی برای دو واحد نانوایی نیز مجوز فعالیت صادر شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه کیفیت نان تولیدی در زنجان از آغاز سال‌جاری در رتبه خوبی قرار داشته است، افزود: تلاش مسئولان ذی‌ربط در این است، که کیفیت نان تولیدی روز به روز افزایش یابد.
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان در ادامه با اشاره به راه‌اندازی واحدهای نانوایی صنعتی در زنجان افزود: در حال حاضر یک واحد تولیدی نان صنعتی و دو واحد نانوایی نیمه صنعتی در زنجان در حال تاسیس است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از نانوایان زنجانی اقدام به تهیه آرد مصرفی از سایر استان‌ها می‌کنند، ادامه داد: مسئولان ذی‌ربط در حال رسیدگی به این موضوع هستند، چرا که در برخی از موارد به علت نامطلوب بودن کیفیت آرد، کیفیت نان نیز کاهش پیدا می‌کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول