اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

اساسنامه کانون تئاتر کودک و نوجوان همدان تدوین شد

خبرگزاری فارس: مسئول امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: اساسنامه کانون تئاتر کودک و نوجوان همدان تدوین شده و برای تأیید به کانون مرکزی تئاتر کودک و نوجوان در تهران ارسال می‌شود.

اساسنامه کانون تئاتر کودک و نوجوان همدان تدوین شد

محمدعلی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تشکیل کانون تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: کانون تئاتر کودک و نوجوان در همدان تشکیل شده است که اساسنامه آنها نوشته شده و پیش‌نویس آن نیز تأیید شده است.

وی تصریح کرد: اعضای این کانون که شش نفر از فعالان عرصه تئاتر را شامل می‌شود در کانون فعالیت می‌کنند که این اعضا همه کارگردان‌های نمایشی کودک هستند و بیشترین نمایش در حوزه تئاتر کودک و نوجوان را داشته‌اند.

مسئول امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: این کانون کار خود را به صورت رسمی در یک ماه گذشته آغاز کرده و اساسنامه آنها برای تأیید به تهران می‌رود.

وی با بیان اینکه مرکز این کانون در تهران تشکیل شده است، افزود: استان همدان بعد از تهران نخستین استانی است که این کانون تئاتر در آن تشکیل شده که این برای حوزه تئاتر همدان بسیار ارزشمند است.

فرجی کانون تئاتر را موجب رونق دادن به مسائل تئاتر کودک و نوجوان دانست و گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی استان که جشنواره بین‌المللی است، این کانون می‌تواند برنامه‌ریزی خاصی برای تدوین حوزه‌های کودک و نوجوان داشته باشد.

وی در پایان سخنانش بیان داشت: این کانون می‌تواند به نحوی با حوزه‌های کودکان و نوجوانان در ارتباط باشد و آنها را ساماندهی، هدایت و حمایت کند که پس از ثبت باید اعتباری نیز از سوی مرکز به آن تعلق گیرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول