اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نام «خرده روایت‌های مچاله شده»

بزرگان تئاتر مازندران در بابلسر و فریدونکنار هنرنمایی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی بابلسر و فریدونکنار گفت: بزرگان تئاتر مازندران در دو شهر مازندران هنرنمایی می‌کنند.

بزرگان تئاتر مازندران در بابلسر و فریدونکنار هنرنمایی می‌کنند

فرهاد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: نمایش خرده روایت‌های مچاله شده در سالن مجتمع فرهنگی و هنری حضرت امام (ره) بابلسر و فریدونکنار بر روی صحنه رفته است.

وی بیان داشت: تئاتر یکی از شاخه‌های هنری بسیار موثر و یک اتفاق مهم اجتماعی در جامعه بوده است.

به گفته رئیس اداره فرهنگ ‌وارشاد اسلامی بابلسر و فریدونکنار، تئاتر با عمیق‌ترین نیازها و متعالی‌ترین مکتوبات فکر و قلبی بشر به صورت جمعی در ارتباط است.

رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی بابلسر و فریدونکنار افزود: در این نمایش جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان برجسته در رشته‌های مختلف از جمله رحیم مولائیان در نقاشی و مجسمه‌سازی، عباس ابوالحسنی، بهروز امیری در مجسمه‌سازی و حسن فداییان استاد آواز به همراه برگزیدگان بازیگری در جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه‌ای و ملی تئاتر، رادیو و تلویزیون حضور دارند.

وی همچنین از حضور مریم شیرافکن، کامبیز میرزایی، مینو طوسی، سحر مشرفی، علی محمدی حاجی و مریم جباری در این نمایش خبر داد.

باقری اذعان داشت: سعید زین‌العابدینی پیش از این با نمایش "سنگ" در جشنواره منطقه‌ای مازندران حضور داشته و این اثر توانسته بود به عنوان نمایش برتر استان به جشنواره کشوری راه یابد.

به گزارش فارس، نمایش خرده روایت‌های مچاله شده به کارگردانی آقای سعید زین‌العابدینی و نویسندگی علیرضا توانا تا پایان ماه جاری بر روی صحنه حضور دارد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول