اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ریاست استاندار خراسان‌رضوی

ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی خراسان‌رضوی تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: در پی ابلاغ وزیر صنعت و تجارت مبنی بر تفویض اختیار ستاد تسهیل به استان، به زودی نخستین جلسه ستاد تسهیل استانی به ریاست استاندار در قالب 5 کارگروه تخصصی برگزار می‌شود.

ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی خراسان‌رضوی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده اظهار داشت: در این راستا 5 کارگروه تخصصی فوق شامل کارگروه‌های امور بانکی و تسهیلات، شهرک‌های صنعتی و محیط زیست، معادن و صنایع معدنی، امور مالیاتی و گمرک و تأمین ‌اجتماعی و نیز امور سرمایه‌گذاری و تولید و موارد خاص است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: پیشنهاد می‌کنم تشکل‌های خصوصی صنعت، معدن و تجارت استان دبیری کارگروه‌های مذکور را بر عهده گرفته و ما را در رسیدن به نتیجه مطلوب یاری کنند.

دبیر ستاد تسهیل استان در ارتباط با نحوه اجرایی شدن مصوبات ستاد گفت: با صدور دستور تشکیل مستمر جلسات کارگروه توسط استاندار و با بررسی دقیق و کارشناسی مسائل و مشکلات واحدها در گروه‌های کارشناسی، آن دسته از تصمیم‌های اتخاذ شده در کارگروه که با رعایت قوانین و مقررات مصوب می‌شود و در حیطه مسئولیت‌های استانی دستگاه‌ها است با ابلاغ دبیر کارگروه استانی به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ارجاع می‌شود.

وی افزود: مواردی که نیاز به اخذ نظر دستگاه‌های ملی داشته باشند، پس از بحث و بررسی و تنظیم متن تصمیم در کارگروه استانی، ‌توسط دبیر کارگروه به دبیرخانه مرکزی ستاد به منظور سیر مراحل تصویب و ابلاغ منعکس می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بخش دیگری از سخنان خود خبر از واگذاری محدوده‌های اکتشافی ارزشمند معدنی مس، طلا و کانسارهای فلزی گران‌بها که مقرر است به ‌صورت مزایده مستقل با هماهنگی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور و مرکز شمال‌شرق به شرکت‌های خصوصی واجد صلاحیت فنی واگذار شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول