اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی تاکید کرد

حرکت واحدهای تولیدی خراسان شمالی در مسیر برندسازی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: واحدهای تولیدی استان به منظور توسعه بازار می‌بایست در مسیر برندسازی حرکت کنند.

حرکت واحدهای تولیدی خراسان شمالی در مسیر برندسازی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، سید ابراهیم حسینی اظهار داشت: تا به امروز واحدهای صنعتی استان نتوانسته‌اند در زمینه مدیریت برندها خوب عمل کنند، لذا می‌بایست واحدهای تولیدی را به سمت برندهای واحد هدایت کرد.
وی با بیان اینکه مدیریت برند یکی از حلقه های مفقوده حوزه تجارت و بازار در واحدهای تولیدی استان است، افزود: متأسفانه واحدهای تولیدی ما نتوانسته‌اند توجه کافی به این امر داشته باشند.
حسینی تصریح کرد: امروزه برند بخش مهمی از یک فرایند نظام‌مند بازاریابی یکپارچه است  و برند می‌تواند با افزایش تمرکز و آگاهی مصرف کننده نسبت به یک محصول یا خدمت موجب رشد سهم بازار شده و با ایجاد و احساس تعلق و نزدیکی در مصرف کنندگان زمینه ساز تکرار خرید آن‌ها شود.
وی اظهار داشت: نقش برند در اقتصاد امروز دنیا به حدی است که برخی از شرکت‌های صاحب "برند" که در بخش تولید پوشاک در اروپا فعالیت داشته‌اند، در سال‌های اخیر امتیاز بهره‌برداری از برندهای خود را به تولیدکنندگان پوشاک در تایلند، تایوان، هنگ‌کنگ و کره جنوبی واگذار کرده‌اند تا تحت "برند" آنان به صدور کالاهای ساخت کشور خود مبادرت کنند و درآمد ناشی از این حق‌الامتیازها به مراتب بیش از درآمد حاصل از تولید کالا در سرزمین اصلی کشور صاحب "برند" است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: قابلیت‌های متعددی در حوزه برند سازی در استان وجود دارد که از آن جمله می‌توان به برند سازی در خصوص آبنبات بجنورد اشاره کرد.
وی ابزار امیدواری کرد تا با برند سازی در حوزه تولیدات استانی و تبلیغات موثر جهت معرفی این برندها در سطح استانی، کشوری و بین‌المللی زمینه‌های توسعه بازار محصولات خراسان شمالی بیش از پیش فراهم شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول